MuscleMeat

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Dit is het wk topic, en alleen de beste teams van de wereld doen daar aan mee. België heeft daar niets mee te maken:)

Lol beste teams van de wereld, Nieuw-zeeland, Slovenie, Noord korea enzo zijn inderdaad grote voetballanden :)

Misschien zijn andere landen nu wel "grote" voetballanden. Alleen omdat je 30 jaar geleden een groot voetballand was betekent natuurlijk niet dat je dat blijft. Vergane glorie heet dat.

De grote voetballanden blijven toch nog altijd de beste spelers voortbrengen?

Is dat zo?

Onvoorstelbaar hoe men van dit WK-topic constant begint over België :roflol:

Sorry jongens, dit tournament is alleen voor de beste!

België is slechter dan de 32 ploegen op het wk, want ze zijn er niet.

het zou me niet verbazen als nederland vandaag een amateuristisch potje voetbal laat zien

Capello had 4-3-3 moeten spelen, met Owen als pinch-hitter voor Rooney. Ik vraag me echt af wat Heskey en sprinkhaan Crouch in de selectie doen?

Laatst bewerkt:
Crouch is best een nuttige voetballer, bijzonder technisch en wendbaar ondanks zijn merkwaardige fysiek.

England en Frankrijk halen de tweede ronde niet :roflol:

Bert van Marwijk sluit niet uit dat Nigel de Jong en Robin van Persie vandaag bij een eventuele, comfortabele voorsprong tegen Japan bewust een gele kaart incasseren. Het tweetal is dan geschorst tijdens de derde groepswedstrijd, tegen Kameroen, en kan dan altijd meedoen in de achtste finale.

Nederland - Japan De Jong, N (Nederland) Incasseert de speler tenminste een gele of rode kaart in de wedstrijd?

Ja 3,35

aardige notering

Gewoon niet opgeroepen door Dunga.

dat zegt al genoeg,spijtig zo'n talent , nu speelt hij nog enkel goed als hij zin heeft

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Huh?

kompany, vermaelen, buffel, alderweireld, vertonghen, dembele, lukaku zijn toch in ieder geval vlamingen? Als er een Vlaams elftal komt zal het misschien nog beter presteren dan het verdeelde Belgie van nu.

die van standard niet vergeten he :D

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

Crouch is best een nuttige voetballer, bijzonder technisch en wendbaar ondanks zijn merkwaardige fysiek.

crouch is n lange klungel die over zijn eigen voeten valt als hij de bal in zijn bezit heeft ,alleen met de kop is hij goed.

---------- Toegevoegd om 11:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

crouch is n lange klungel die over zijn eigen voeten valt als hij de bal in zijn bezit heeft ,alleen met de kop is hij goed.Kan je goed vergelijken met die Kroaat van n tijdje terug , Koller ,ook zo'n lomp geval.

Inderdaad, hij is best nog technisch voor zijn lengte, daar kan zidic nog wat van leren.

Zo nederland-Japan, wordt een aardige wedstrijd denk ik want wie wint is praktisch zeker gekwalificeerd .

ik hoop dat nederland verliest word het nog spannend

Terug
Naar boven