AndroidHealthClinic

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

:haha:

Als ik die gast in de C jeugd zou hebben zou ie nog op de bank zitten. Wat een pannenkoek. Hoe hij zich op zij liet zetten door Milito :D Dacht bijna dat ik naar een verdediger van het Nederlands elftal zat te kijken.;)

Jammer dat Elia nog niet terug is op zijn oude niveau.

Van Persie is wel de man bij het NL elftal vind ik. EN hij heeft aangegevendat hij een klik heeft met affelay, misschien reden genoeg om affelay op te stellen? Hoe denken jullie daarover?

Gezien het klasseverschil van Oranje toen vd Vaart erin kwam, mag Affelay van mij lekker op 't bankie plaatsnemen.

Vergeet niet dat Robin van Persie op een andere of andere manier Marokkaanse/Turkse spelers enorm loopt aan te prijzen. Hij zei ook al dat Ahmadi het niveau van Arsenal aankon. En dat soort onzin :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Afellay k*tseizoen doorgemaakt; Huntelaar mehhh, enkel in Nederland een toppertje, over Babel zwijg ik gewoon ;)

de Zeeuw is een uitstekende vervanger voor één van de middenvelders. Affelay heeft bewezen het niveau uitstekend aan te kunnen in de oefenwedstrijden en als ik de berichten mag geloven, ook op de training. Dat hij bij PSV als verdedigende middenvelder wordt gepositioneerd kan hij ook niets aan doen. Huntelaar is natuurlijk een topspits. Scoort altijd en overal. Krijgt alleen geen minuten. Als hij minuten maakt, scoort hij ook. Dat deed hij bij Ajax, Real, Milan en ook Oranje. Hij heeft altijd een uitstekend doelpunt per minuut ratio. Dat ze hem bij Milan alleen als rechtsbuiten zetten helpt natuurlijk niet echt.

Kuyt vind ik helemaal niks, maar al met al geen slechte jongen om op de bank te hebben. Elia is een geweldige invaller mits fit. Iemand die iets kan forceren met zijn snelheid en actie.

Boulah is een verschrikking op de rechtsback. Hij kan echt niks met een bal. Maar centraal in de verdediging is het natuurlijk een BEEST.

Babel is natuurlijk een fenomeen. Dit kan niet op de bank zitten. Die staat dan ook vanzelfsprekend in de basis.

Laatst bewerkt:
Groepsronde heb ik 100% vertrouwen in met dit team... Ben alleen bang voor onze verdediging zodra we tegen topspitsen komen. Maar ons middenveld en aanval is echt sterk, ze stralen vertrouwen uit en durven te voetballen. Al neemt van Bommel soms wel veel risico.. Tegen Ghana kreeg hij de bal in de 16 en liet hij hem met een schijnbeweging lopen met 2 tegenstanders om hem heen, zulke dingen zijn dodelijk tegen een echte tegenstander. Hij had geluk dat hij toen een vrije trap kreeg.

Maar tegen Ghana was wel te zien dat we vlijmscherpe counters kunnen uitvoeren. Damn ik heb er zin in!

Mooie wedstrijd weer, ik hoop dat het allemaal meevalt met Robben. We kunnen hem goed gebruiken..

Elia heeft wel indruk op me gemaakt, bij welke ploeg speelt die?

HSV.

Robben geblesseerd. :fuu:

Beter laat hij Robben gewoon thuis. Die kan max 2 wedstrijden spelen en dan moet je hem de rest van het toernooi retiren omdat hij kapot is.

Hehe. Ik hoop dat hij zich aanstelt en dat het meevalt.

Maar man van glas. Daar doe je niks aan.

Wel een stomme beweging van hem. Zo snel voorwaarts, dan een hak maken en met een enorme kracht je voet vast in de grond zetten is niet zo prettig.

Oranje vertrekt zonder Arjen Robben naar Zuid-Afrika. De aanvaller blijft vanwege zijn hamstringblessure achter in Nederland. 'Het belooft niet veel goeds.'

Het optreden van De Grote Vier blijft mogelijk beperkt tot de 22 minuten in de vriendschappelijke interland tegen Hongarije. Na de wisselbeurten voor Robin van Persie, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart zocht Robben in de slotfase met een pijnlijk gezicht de kleedkamer op.

Na het geven van een hakje greep Robben naar zijn linkerhamstring. Het goede gevoel over de uitkomst van het oefenduel met Hongarije (6-1) maakte direct plaats voor grote zorgen om de aanvaller.

Een eerste indruk wees op een somber scenario. 'Ik had liever verloren en Arjen heel gehouden', zei bondscoach Bert van Marwijk. 'Hij voelde een scherpe steek. Dat belooft niet veel goeds. Maar ik geef de hoop niet op.'

Van Marwijk wilde nog niet denken aan het oproepen van een vervanger. De bondscoach wacht op de uitkomst van de scan die Robben zondag ondergaat. 'Op basis daarvan maken we een planning.'

Oranje vertrekt zonder Arjen Robben naar Zuid-Afrika. De aanvaller blijft vanwege zijn hamstringblessure achter in Nederland. 'Het belooft niet veel goeds.'

Het optreden van De Grote Vier blijft mogelijk beperkt tot de 22 minuten in de vriendschappelijke interland tegen Hongarije. Na de wisselbeurten voor Robin van Persie, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart zocht Robben in de slotfase met een pijnlijk gezicht de kleedkamer op.

Na het geven van een hakje greep Robben naar zijn linkerhamstring. Het goede gevoel over de uitkomst van het oefenduel met Hongarije (6-1) maakte direct plaats voor grote zorgen om de aanvaller.

Een eerste indruk wees op een somber scenario. 'Ik had liever verloren en Arjen heel gehouden', zei bondscoach Bert van Marwijk. 'Hij voelde een scherpe steek. Dat belooft niet veel goeds. Maar ik geef de hoop niet op.'

Van Marwijk wilde nog niet denken aan het oproepen van een vervanger. De bondscoach wacht op de uitkomst van de scan die Robben zondag ondergaat. 'Op basis daarvan maken we een planning.'

Leukste thuis zeker?

Hmmm das minder.

Die k*t oefenwedstrijden ook potverdomme:mad:

• Topic Starter Topic Starter
Waarom laat van Marwijk dan ook Mr. Glass (Robben) spelen in een oefenwedstrijd die nergens meer om gaat? :( :@

Gvd , al die geblesseerde voor het WK. Nu ook nog eens 1 van de beste spelers.

Doe je niks aan. Misschien dat er wat geschoven kan worden, mocht Robben niet meegaan, en dan kan bv v. Nistelrooy mee.

Hopelijk kan die gewoon mee, gewoon de groepsrondes de tijd nemen om te herstellen, want daar komen we zonder hem ook wel doorheen.

Maarja morgen zullen we het wel horen dus.

Hij heeft 5 weken om te herstellen voor de WK finale. Gewoon meenemen dus, tenzij het echt een hopeloze zaak is.

Ik baal wel sowieso dat hij niet gaat spelen in de wedstrijden die ik ga bezoeken.

Beetje placenta erin en GAAN.

Terug
Naar boven