Fitness Seller

voetbal praters

Bezoekers in dit topic

The rebel zei:
Voetbal: een opgeklopt onozel spelletje dat veel belangrijker gemaakt wordt dan het is door alle (meestal) platvloerse idioten die er interesse voor hebben en er met plezier uren over doorlullen terwijl ze bier zuipen en af en toe naar een slet staren die dikwijls nog hun vrouw of vriendin is.

Voetballers: omhoogevallen dikkenekken die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden en dat ze onmisbaar zijn voor het voortbestaan van de mensheid.

Gaan we anders even kortzichtig doen?
 
ieder z'n heug. Voetbal heeft mij iig nooit geboeid en dat zal ook niet snel veranderen.
Wat ik wel leuk vind is het volgende:
nederland wint: WE hebben gewonnen
nederland verliest: ZE hebben verloren.
en ach ja, brood en spelen he....
 
dadelijk Voetbal Insite, zeer leuk programma en btw er is te weinig voetbal op tv
 
klempic zei:
dadelijk Voetbal Insite, zeer leuk programma en btw er is te weinig voetbal op tv

Talpa im arsch, daar humberto tan is je best vriend! :D

@ pepinno,

ik ben niet gekrompen, jij bent dik geworden waardoor ik kleiner lijk... het oogt anders :D i'm still the same, bitch!

die voetbal popi jopi's die met hun mooie tasjes rondlopen in de stad en hun lange gesTde nek haren en die crap, eugh.....
 
SageFrancis zei:
Talpa im arsch, daar humberto tan is je best vriend! :D

@ pepinno,

ik ben niet gekrompen, jij bent dik geworden waardoor ik kleiner lijk... het oogt anders :D i'm still the same, bitch!

die voetbal popi jopi's die met hun mooie tasjes rondlopen in de stad en hun lange gesTde nek haren en die crap, eugh.....


zal dan wel aan je nieuwe coupe liggen dat je lichter oogt ;)
 
justlooking zei:
De 3 interesses van mannen zijn: Vrouwen, voetbal en auto's. Als één van deze 3 niet tot jou interesses behoren, dan ben je GAY. Zo simpel is dat.

Vergelijk bb met voetbal maar is (tja je zit op een bb site;))


Bij voetbal doen sommige spelers alles om te winnen!Op de grond liggen nepjanken om strafschoppen te verdienen. Tis gewoon net zo nep als bankdrukken met teveel gewicht waarbij die gene ze borst probeerd te trainen en de spotter biceps/rug ;)
 
ik vind het gelul er over vaak leuker dan de wedstrijden zelf
 
Santoz zei:
Ik heb lange tijd gevoetbald en vind het na BB nog steeds de sport bij uitstek.
Ik hou er ook wel van om over voetbal te discussiëren maar als je ziet dat iemand er gewoon niet geïnteresseerd in is moet je er natuurlijk niet over lullen...

Waar ik schijt aan heb zijn mensen wiens leven blijkelijk maar uit 1 ding bestaan: voetbal.

Zelfde hier, alleen heb ik nooit in clubverband gevoetbald, enkel op straat. Heerlijke sport. Mits je het een beetje kunt anders ben je de nerd van de groep.

Discussieren over voetbal kan op 2 manieren
- je kunt brallen met de bro's op maandagochtend op het werk en idd commentatoren napraten
- je kunt proberen de tactieken en het positiespel in een wedstrijd te herkennen en zo bekijken wie er hoe speelt, mits je jezelf in de sport hebt verdiept

Het laatste geeft me altijd nog enige diepgang, het eerste niet, vertel dan liever aan elkaar hoe cool je een doelpunt vond en doe niet alsof je er veel verstand van hebt terwijl je elkander na-praat.

Zelf voetballen is ook prachtig, helaas heb ik de conditie tegenwoordig niet meer.
 
Back
Naar boven