XXL Nutrition

Stelling Voetbal: Wie wordt kampioen van de Eredivisie?

Peiling Peiling Wie wordt kampioen van de Eredivisie?

• FC Twente

Stemmen: 5 9,8%
  • Ajax

Stemmen: 22 43,1%
  • PSV

Stemmen: 13 25,5%
  • AZ

Stemmen: 4 7,8%
  • Feyenoord

Stemmen: 3 5,9%
  • Heerenveen

Stemmen: 1 2,0%
  • Anders, namelijk:

Stemmen: 3 5,9%

• Totaal stemmers
    51
Zullen we nu eerst maar eens de 31e afwachten. Ruiz, Suarez en Affelay kunnen nog zomaar vertrekken.

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

Wens bij deze iedereen veel voetbal plezier dit seizoen.

Thanx! Top man, dat nu iedereen nog relatief amicaal met elkaar omgaat, dit slaat binnen een paar maanden weer langzaamaan over in pure haat.:D

Het zal denk ik tussen PSV en Ajax gaan. Ik heb PSV nog niet aan het werk gezien, maar ze hebben goed ingekocht en hebben een brede selectie, met weinig ondermaatse spelers. Afellay is de echte uitschieter, maar voor de rest is de selectie oerdegelijk. Ajax heeft 3/4 echt goede spelers (Suarez, El Hamdaoui, van der Wiel en Stekelenburg), maar ook veel spelers die het niveau eigenlijk niet aan kunnen.

Als er niet veel blessures en schorsingen zijn denk ik dat Ajax het dit jaar gaat redden. Maar eerst nog maar eens zien of Suarez, van der Wiel en Stekelenburg echt blijven.

Stekelenburg - Isaksson
van der Wiel - Manolev
Vertonghen - Salcido
Alderweireld - Marcelo (moet nog blijken)
Anita - Pieters
Enoh - Bakkal
De Zeeuw - Afellay
De Jong - Toivonen
Emanuelson - Dzsudzsák
Suarez - Lens (maar lens gaat 15+ goals maken, zeker weten)
El Hamdaoui - Berg

Roept u maar :)

Ik ben trouwens heel benieuwd naar AZ onder Verbeek. Ik denk dat die weleens wat moois kunnen gaan laten zien dit seizoen.
5x Ajax, 5x PSV en Marcelo/Alderweireld moeten we afwachten.

In post #10 schreef jij : bezorg ze wel een middag die nooit meer te vergeten valt.
Nu schrijf jij: Ik kom zelden tot nooit meer in een voetbalstadion.

Nog nooit geroepen behalve die ene keer of 2,3,8, toch?
Voor de rest vindt jij rellen wel leuk om op terug te kijken, maar wilt er niets mee te maken hebben?
HardcoreNL, grappig ventje dat je bent, luister, dit forum is een fitness-krachtsport- maar voornamelijk een BodyBuilding forum. Maar dat wist je wel toch?
Als jij je zelf tegenspreekt in 2 posts dan weet ik genoeg, je lult uit je nek.
Dat komt er nou van HardcoreNL als je andere mensen op dit forum uitlokt met je valletjes.

Mis! De voetbalmentaliteit heb ik nog wel maar hij uit zich niet meer, voorzover hij zich ooit heeft mogen uiten

Laatst bewerkt:
Fc twente, goede selectie, goed op elkaar ingespeeld, goede faciliteiten, de rust rondom de club, goed beleid, goede coach en vooral het voorlopige aanblijven van Ruiz.

O ja en voor de mensen die outsiders als Feyenoord, Utrecht en Az willen noemen, jullie zijn van de pot gerukt:D

Laatst bewerkt:
Vitesse!!! :headbang::yarly:

Denk dat twente weer een goede kans maakt! Hebben aardig ingekocht, bijna alle posities dubbel of zelfs driedubbel bezet!

Twente.

Ik hoop Ajax, maar ik vermoed PSV. Ik denk dat Fc Utrecht ook hoge ogen gaat gooien dit seizoen.

AFCA.
Utrecht vind ik ook zeer degelijk spelen.

1 ajax
2 psv
3 twente
4 az
5 feyenoord

Ik denk psv, Utrecht zie ik ook in de top 5 met geweldenaar Mertens.

mertens is een vlieg

na zondag ben ik 30 pleuros rijker

NAC Breda - AZ
2 (1,90)
Feyenoord - FC Utrecht
1 (1,70)
FC Groningen - Ajax
2 (1,63)
SC Heerenveen - PSV
2 (1,72)
Roda JC - FC Twente
2 (1,65)
Inzet: 2,00
Totale notering: 14,94
Potentiële uitbetaling: 29,88
Totale inzet € 2,00
Totaal mogelijke uitbetaling € 29,88

Feyenoord wordt helemaal kapot gespeeld door FCU, neit te zuinig, gok een nulletje of 8-9.

geen 30 eutjes vriend. Utrecht walst over SCF heen

psv natuurlijk!

Zou best wel op utrecht wille bette. Voorbereiding van 010 was echt dramatisch.

Twente, Preud'homme zal voetbal brengen die de Nederlandse teams niet gewoon zijn. Verdedigend zullen ze amper iets weggeven en aanvallend zullen ze minstens even sterk staan als vorig seizoen.

Terug
Naar boven