Fitness Seller

Voetbal WK 2006: Ramp of feest?

Peiling Peiling WK Voetbal: ramp of feest?

• Ramp!

Stemmen: 8 14,5%
  • Feest!

Stemmen: 36 65,5%
  • Ik kijk af en toe met een schuin oog maar het interesseert me weinig

Stemmen: 11 20,0%

• Totaal stemmers
    55
  • Peiling gesloten .
Marc zei:
Ik ben het hier mee eens, ik hou normaal absoluut niet van voetbal. Maar de gezelligheid er omheen maakt het wel weer heel leuk. Ofja eigenlijk het bier wat erbij hoort :)
Dus WK, betekent gezellig bier drinken, bier drinken betekent voor mij gezelligheid. :o ( sad but true )

oke als je tijdens de wedstrijden je mond maar houd over de stand van zaken.;) dus geen tactische info gaan verschaffen over de wedstrijd, mijn grootste ergernis tijdens een mooie wedstrijd, iemand die niet van voetbal houdt en er niks van weet ons van commentaar gaat voorzien.

Ik volg alle sporten en dus ook voetbal. Vind de WK altijd een groot feest om met vrienden en familie naar het Nederlands elftal te kijken vooral tegen Duitsland.

Maar met de vorige WK toen Turkije in de halve finale kwam was het hier in de stad niet normaal meer. Allemaal turken in auto's die claxonerend door de stad reden met de turkse vlag uit de raam en allemaal turkse kreten riepen dat Turkeije het beste is en Nederland suckt gaat wat te ver vind ik.

Vraagje @ DBC, als je naar de olympische spelen kijkt ben je dan wel voor Nederland?

• Topic Starter Topic Starter
Zolang er nog steeds zo walgelijk hypocriet wordt gedaan over doping op de Olympische Spelen kunnen ook de Spelen me hartstikke gestolen worden.
Het schaatsen ook.

Leuk is dat altijd om van die schaatsfreaks even uit hun waan te helpen door ze te informeren over de onontkombare doping die door iedereen gebruikt wordt.

De schaatssport heeft een heel puur, oerHollands, eerlijk imago.
Dweilorkestjes en joelende fans. Rookworst en genieten.
Dat mag niet verstoord worden vindt de schaatsbond en hun aanhangers. Wat is er heerlijker om dan even de roze bril af te trekken en de waarheid voor te spiegelen. Wég boerenkool & pindakaas-dromen van de schaatsfans.

Beetje rare redenering. Pro BB'ers zwijgen over het algemeen ook over gebruik, maar dat maakt het toch allemaal niet minder leuk? Volgens mij ben jij meer geinteresseerd in doping dan de sport zelf. :D

dj_phreak zei:
Geen TV, dus dan ben je al gelijk 90% van de exposure kwijt. :)
dat probeer ik ook voor elkaar te krijgen! Hoe heb jij het aangepakt?
Ik heb de UPC 2 keer gebeld en 2 keer hebben ze me beloofd binnen een week af te sluiten. Niet dus. Nu ga ik ze vragen om mijn machtiging in te trekken, eens kijken of dat werkt.

euh okay, ontopic maar weer? :o

T doet me steeds minder en val zelfs onder een "goede" wedstijd in slaap. Verder kan ik me met dat opgedrongen nep nationalisme totaal niet vinden. Daar moet je met mij niet mee aankomen in een land waar de Nederlandse vlag uithangen verboden is.

In welk land is dat verboden dan?

Feest natuurlijk, er gaat niets boven een WK. Die commercie en oranje randdebielen die in Duitsland ons land weer voor schut gaan zetten hebben daar verder weinig mee te maken.

• Topic Starter Topic Starter
axestream zei:
Beetje rare redenering. Pro BB'ers zwijgen over het algemeen ook over gebruik, maar dat maakt het toch allemaal niet minder leuk? Volgens mij ben jij meer geinteresseerd in doping dan de sport zelf. :D

:roflol:

Ik zal je het verschil uitleggen:

Bij Pro Bodybuilding is het obvious, klaar. Maar de nijd, de woede en de overtuiging waarmee mensen je willen laten denken dat de SPelen en het schaatsen clean zijn, da's te belachelijk voor woorden.

Het interesseert me niet echt, maar de wedstrijden van Italië ga ik wel volgen, aangezien ze volgens mij kampioen worden.

gezellig, maar ik ben standaard voor de tegenpartij. Heb ik meestal meer reden tot juichen en het is leuk om die diehard fans te jennen.

Het WK is een RAMP. Ik heb tijdens het WK examens, en dit vormt o zo'n grote bron van afleiding, ik vrees dat ik door het wk wel een tweede zit zal hebben :(

Lauw zei:
dat probeer ik ook voor elkaar te krijgen! Hoe heb jij het aangepakt?
Ik heb de UPC 2 keer gebeld en 2 keer hebben ze me beloofd binnen een week af te sluiten. Niet dus. Nu ga ik ze vragen om mijn machtiging in te trekken, eens kijken of dat werkt.

euh okay, ontopic maar weer? :o

off topic: upc is echt t*fus k*t! ons hebben ze ook genaait!!!

mijn vader had hun besteld als proef abbo, (hij had zich vergist in versatel,dat wou hij eigenlijk hebben).
ik wist dus dat er iemand aan de deur kon komen en hij vroeg of ik even wilde tekenen. ik teken dus, blijk ik voor een jaar een contract te hebben getekend. en niks van 25 euro per maand maar veel meer!
ook stond erin dat een monteur het heeft aangesloten en die kosten moesten we ook dokken.
nu een half jaar later staat5 nog steeds die k*tdoos onuitgepakt naast de tv. terlingleiers

Voetballen is mooi! Ik krijg alleen vaak ruzie met vrienden van turkse en marokaanse afkomkst omdat zij niet voor Nederland zijn.
Daar kan ik echt slecht tegen. Als je niet van voetbal houdt, moet je zelf weten. Maar als je een beetje voor een ANDER land gaat juichen die tegen Nederland voetbalt, dan moet je maar een enkeltje nemen.

Ik vind het altijd weer fantastisch om te zien tijdens zo'n WK. Ineens heeft nederland 10 miljoen bondcoaches. Allemaal denken ze het beter te weten. ZIJ zouden Nederland wel naar het kampioenschap leiden.

Verstand van Voetbal.. wanneer heb je er dan verstand van. Als je weet wie de laatste goal maakte in de halve finale in dat jaar en voor die cup ? Onzin, je moet dan gewoon veel wedstrijden kijken. Dat je tactisch gezien het beter weet. Waarom je die en die wel moet laten samen spelen en die en die niet ?.. Ken je hun onderlinge verhoudingen. Douche je soms met ze ?

Wat een onzin, ik kijk erna en sip rustig verder aan mijn biertje.. luisterend naar al die coaches. Te grappig.

DBC01 zei:
:roflol:

Ik zal je het verschil uitleggen:

Bij Pro Bodybuilding is het obvious, klaar. Maar de nijd, de woede en de overtuiging waarmee mensen je willen laten denken dat de SPelen en het schaatsen clean zijn, da's te belachelijk voor woorden.

Off-topic, waar wordt dat aangehaald dan? Er staan nergens spandoeken bij wedstrijden 'kijk ons eens clean bezig zijn'. Of officials die constant benadrukken hoe clean de sport wel niet is. Geen enkele sport is clean, alleen is de ene sport wat cleaner dan de andere. Maar goed dat is een reeds uitgemolken discussie.

DBC, ik snap je redenering helemaal. De schaat-sport wil natuurlijk graag haar boerenkool imago bewaren. Een ding van doping begrijp nooit helemaal, waar ligt nou precies de grens. Shakes, creatine, al die dingen die wij nemen, dat kan vast nog wel. Maar wanneer houdt nou op, voor athleten.

Voetbal geef ik doorsnee genomen geen reet om. EK's en WK's vindt ik nog wel leuk om te kijken af en toe maar dan toch alleen om de sfeer.

Ik zou alleen nog geen knaak uitgeven aan vlaggetjes en andere oranje rommel. Ben niet zo'n kuddedier.

k*tbelgen doen niet eens mee potverdorie :(

Ramp! (Verwacht echt niets van het NL-elftal)..

Feest! Omdat het vast weer gezellig wordt bieren op het terras vol gekken en maloten :D

als voetbal liefhebber is het een feest natuurlijk!

Ramp is dat ik stuk of 6 tentamens wil halen die tijdens het WK vallen :o

Terug
Naar boven