Fitness Seller

Voetballen en kuren

Invincible

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
88kg
İk zit al 2 jaar niet meer op voetbal, en zou nu graag weer willen voetballen. Kan voetbal en kuren samen of zal dit mijn progressie/resultaten beinvloeden?

İk zit al 2 jaar niet meer op voetbal, en zou nu graag weer willen voetballen. Kan voetbal en kuren samen of zal dit mijn progressie/resultaten beinvloeden?
Als je de kcals die je verbrand tijdens voetbal compenseert met extra voeding lijkt het me dat het jouw progressie niet beïnvloed.

Zolang je maar niet je benen gaat skippen, 'want je voetbalt' :P

Sluit me verder aan bij Walter

Zolang je maar niet je benen gaat skippen, 'want je voetbalt' :P Sluit me verder aan bij Walter

Nah de meeste voetballers hebben wel redelijke benen. Voetballen en kuren gaat wel samen, alleen het is wel een stuk lastiger en ik neem aan dat dit niet op zo'n heel hoog niveau is?

Enige waar je wel last van kan krijgen is dat als je een warming up doet je kuiten helemaal strak staan. Even paar minuten rekken en rustig gewoon lopen en ze trekken helemaal los... Maar daarvoor is het echt een hell...

Moet wel zeggen nu ik niet meer voetbal je echt 10x makkelijker groeit ;)

en de tren weg laten want dan zie ik je geen 90 minuten meer rennen op het veld :P

Nah de meeste voetballers hebben wel redelijke benen. Voetballen en kuren gaat wel samen, alleen het is wel een stuk lastiger en ik neem aan dat dit niet op zo'n heel hoog niveau is?

Enige waar je wel last van kan krijgen is dat als je een warming up doet je kuiten helemaal strak staan. Even paar minuten rekken en rustig gewoon lopen en ze trekken helemaal los... Maar daarvoor is het echt een hell...

Moet wel zeggen nu ik niet meer voetbal je echt 10x makkelijker groeit ;)

Pomp is inderdaad het ergste. Heb kuren gehad waar ik niet eens normaal in de stad kon lopen zonder pijnlijke kuiten/onderrug door de pomp, zou er zeker geen hele wedstrijd mee kunnen spelen.

Zolang je rondje voetbal training genoeg kcal eet en niet verwacht dat beide sporten op maximaal niveau kan doen.
Ik doe zelf kickboxen naast powerliften/bodybuilden en dat kan prima zolang ik niet meer dan 1-2 keer per week kickbox

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie hulp!!!

jij bent 20jaar, en je verpest je gezondheid gewoon om te voetballen? wat boeit steroide nou als je er gewoon me gaat voetballen

jij bent 20jaar, en je verpest je gezondheid gewoon om te voetballen? wat boeit steroide nou als je er gewoon me gaat voetballen

Waarom zou ie niet moeten voetballen terwijl ie kuurt en krachttraining doet?
Zolang ie het maar niet zoveel doet dat hij zijn progressie in de weg staat

AAS icm voetbal moet je al redelijk weten hoe je traint / eet & wat je neemt van aas.

Weet je goed wat je goed, tuurlijk.

90 procent van de gevallen = no go

Kuren voor voetbal, het wordt met de dag idioter...

als je extra gaat eten moet t geen probleem zijn...

bedenk je wel dat je in een training afhankelijk van je gewicht 1200-1800 calorieen verbrand

dit moet je er dan ook weer bij eten... maar zie dit niet als n probleem op jou lengte en huidige gewicht..

Long time ago op mn allereerste (winny only xD ) kuur ook gevoetbald.
En bij deze raad ik je winny af als je voetbalt. Nog nooit zulke pijnlijke kuiten gehad xD

Long time ago op mn allereerste (winny only xD ) kuur ook gevoetbald.
En bij deze raad ik je winny af als je voetbalt. Nog nooit zulke pijnlijke kuiten gehad xD

Mee eens haha winstrol en duursport is een zware afrader
(Jaa jaa ik heb ook op internet gelezen dat iemand atletiek op hoog
Niveau heeft gedaan op de winstrol maar de praktijk laat wat anders zien)

Terug
Naar boven