AndroidHealthClinic

Vogel is weer terug op het nest ;)

falcon

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Goeiemorgen! :)

Een aantal jaar geleden was ik ook al hier, echter ik ben er een paar jaar tussenuit geweest..
Dus even weer een kleine introductie ;)
Van mn 18e tot mn 25e zwaar verslaafd geweest aan het ijzer (stats: 94 kg,12%). Helaas is er toen de klad ingekomen vanwege mn werk en lichamelijke problemen en ben ik er een tijd uit geweest (ben nu 32).
Twee jaar geleden heb ik de diagnose fibromyalgie gekregen en de mededeling dat ik er maar mee moet leren leven... Vanwege mn afnemende belastbaarheid de laatste jaren, werd ik er zo gek van, dat ik in januari besloten heb om alles op alles te zetten om weer enigszins normaal te kunnen functioneren en mn oude 'liefde' weer op te pakken. Zei het met de nodige pijnstilling en beperkingen. De eerste paar weken waren een hel (qua klachten), maar nu gaat het gelukkig weer heel aardig! Ben nog lang niet op het niveau van vroeger, en ga dat waarschijnlijk ook niet redden, maar goed, we zien wel hoever we komen ;)

Heb in de tussentijd niet stil gezeten en altijd wel met sport bezig geweest, ook al kon ik zelf niks..
Ben nu ook hobbymatig actief als fysiek/herstel trainer/verzorger bij de lokale voetbalclub en daarnaast train ik nu 4x in de week: 3x kracht, 1x cardio/herstel. Mn voeding ben ik ook weer op orde aan het maken..

Slowly getting there ;)

Welkom terug falcon ik wens je weer veel train plezier !

Groet, Ray...

Je hebt iig nog een goed geheugen als je naar een aantal jaar het ww nog weet van je account! Haha
Welkom terug!

Terug
Naar boven