Fitness Seller

volgende korte kuur

• Topic Starter Topic Starter

vanmorgen gewogen 1m88, 104kg, 9-10%.. heb een vrij zware terugval gehad, schouderblessure, 3maand in de steek gelaten, niet meer strikt op voeding gelet enz.. Was ook door persoonlijke problemen.. nu ben ik terug op oude niveau..

Laatst bewerkt:
vanmorgen gewogen 1m88, 104kg, 9-10%.. heb een vrij zware terugval gehad, schouderblessure, 3maand in de steek gelaten, niet meer strikt op voeding gelet enz.. Was ook door persoonlijke problemen.. nu ben ik terug op oude niveau..
k*t, jij ook al:(

blij te horen dat je nu terug alles op orde hebt om te knallen:D

Na nog wat verder over te zoeken en eens met maussie te spreken kom ik op dit uit:

dag 1-14: 500mg test e ED
dag 1-14: 200mg tren e ED
dag 15-28: 200mg test prop ED
dag 15-28: 150mg mast ED
dag 15-28: 200mg npp ED

ben nog niet zeker of ik de eerst 7dagen nog steeds de combi oxy/dbol zal bijgooien..

die mast is prop neem ik aan?
Ziet r lekker uit... zou persoonlijk wel die orals erbij nemen, maar dan op iets
mildere dosis en dan voor 2 of 3 weken. hoe snel ben je hierna van plan om weer
n cycle te doen, of ben je daar nog niet mee bezig?

4weken on, 5weken off

Na nog wat verder over te zoeken en eens met maussie te spreken kom ik op dit uit:

dag 1-14: 500mg test e ED
dag 1-14: 200mg trenbolone e ED
dag 15-28: 200mg test prop ED
dag 15-28: 150mg mast ED
dag 15-28: 200mg npp ED

ben nog niet zeker of ik de eerst 7dagen nog steeds de combi oxy/dianabol zal bijgooien..

:eyebrow: lekker hoor! Ziet er goed uit, hoevaak zet je je sth per dag?

momenteel EOD, maar zit te denken om mss meerdere malen per dag te zetten, maar voor massaopbouw maakt het niet echt uit IMO..

Ja, ik ging daar beter op.. Wel opletten met je maaltijden. bij mij zorgde dat nog wel is voor een verhoogde suikerspiegel niet helemaal goed getimed, maar ik zette ook 6x per dag.

weer ff wat van de jongste telg,

250 oxy, lekker hoor :D

maarre, heb dat nu 2x gehad, dat ik ziek werd van hoog doseren, ook echt koorts enz. dit is een paar daagjes, moet je ff doorheen. daarna knal je er zwaar op los.. voel me er nu weer perfect bij.. ff weekje beetje ziek geweest.. week 2 of 3 dacht ik.. zou het gewoon proberen..

:meal:

Heb ik ook al over gedacht, maar elke keer als ik lange esters wat hoger ga doseren word ik ziek. Hoge doseringen tabs, test prop allemaal geen last van, maar vanaf ik veel ml's test e ga prikken word ik direct ziek.. Wil het natuurlijk wel nog eens een poging geven :D

Waarom pak je oxy niet gewoon op 100, dia op 40??

dat is 1 van de redenen waarom ik niet meerdere malen per dag zet.. zit te denken mss 2x daags, samen met slin dan.

weer ff wat van de jongste telg,

250 oxy, lekker hoor :D

maarre, heb dat nu 2x gehad, dat ik ziek werd van hoog doseren, ook echt koorts enz. dit is een paar daagjes, moet je ff doorheen. daarna knal je er zwaar op los.. voel me er nu weer perfect bij.. ff weekje beetje ziek geweest.. week 2 of 3 dacht ik.. zou het gewoon proberen..

Waarom pak je oxy niet gewoon op 100, dia op 40??

omdat ik daar op 7dagen niet veel baat bij zou hebben.. moet erg snel werken, en hard ;)

Je weet dat je de eerste 2 weken op bijna 5 gram AS per week zit?? Brrrrrr, ik moet er niet aan denken, ik zou gek worden!!!

Veel succes, en wel dagelijks updaten om te laten weten dat je nog leeft he :P

Terug
Naar boven