Fitness Seller

Volgende kuur 5-6weken

Drycure

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Weer een kort kuurtje, ben voorbereidingen aan het treffen heb de nodige spullen al liggen. Dit was de opzet

Wk1-5(6)
Test prop 200mg EOD
Tren ace 150mg EOD

Nou heb ik nog wat deca en test e liggen (4-5ml elk) dacht ik de eerste 10dagen er ook nog bij te zetten omdat ik eigenlijk toch geen lange esthers meer gebruik en de esthers eigenlijk dan toch wel aflopen. Wilde het dit keer ook is een keer zonder orals doen, kijken of dat scheelt in uiteindelijk herstel.

Verder gebruik ik erbij;
HGH 4iu PreWO
Wk1-6 T4 @300-400mcg ED (opbouwen ofc)
Wk1-2 Clen @ 120mcg
Wk4-5 " "
Wk7-9 " "

Nakuur zal bestaan uit lage dosis clomid, nolvadex en laatste weken in kuur HCG @ 500iu ED gedurende 5dagen.

Zal hier overigens ook weer een logje van bijhouden voor de mensen die hierin geinteresseerd zijn. Mijn doel: droger, harder, en nog geiler.

Ziet er wel netjes uit, clenbuterol ga je 2 weken on en week off, of niet.

Verderrest succes er mee.

• Topic Starter Topic Starter
Ja clen 2x, 2on 2off en daarna 1x 3weken on

hmmm succes ermee ga ik mooi volgen

90- @ 16% volgens vetklem, maar word eerder geschat tussen de 10-12%. Dit is weer echt iets dat cijfertjes niks zeggen.

Achja dan neem ik 1week off, begin ik 2weken op 60-80mcg, dan opbouwen naar max 140mcg in die 2volgende cyclussen kan ook natuurlijk ik zie wel hoe het loopt werking van clen neemt niet zo snel af bij mij. Ben alleen bang voor slechte nachtrust door de combi clen en tren. (nachtzweten)

de test en deca met de lange esthers zullen bij deze niet echt een toegevoegde waarde hebben, maar goed als ze bijna aflopen is het zonde om ze niet te gebruiken;)
Met de T4 heb ik verder geen persoonlijke ervaring, dus ben ik wel benieuwd naar je logje.

ik denk dat de prop en de tren ook al hoog zat gedoseerd is zodat de langere esthers zoiezo wel weg kunnen blijven.

ze blijven toch wel goed;)

Ben het er niet mee eens dat het geen toegevoegde waarde zou hebben elk mg`tje is een mg meer dus zal dat beter werken zolang me receptoren erop blijven reageren.

Oja ik was de IGF vergeten en heb nog 8mg van die mgf liggen knal ik er denk ook maar in

Terug
Naar boven