AndroidHealthClinic

Volgende kuur: 500mg test e en 300mg tren e

Bezoekers in dit topic

Diazepam om tot rust te komen, zijn jullie wel lekker?

+1, als je producten als diazepam moet nemen om te kunnen slapen, dan ben je niet goed bezig. Zo'n producten horen niet in een cycle.

Wat je eventueel kan doen om de 'scherpe kant' van de tren te halen, wat bij mij toch werkt EN een veel beter alternatief is:
1gram aniracetam ED (evt 2x per dag)
300mg centrophenoxine (evt 2x per dag)
150mg picamilon (evt 2x per dag)

Dit kalmeert je echt al een stuk.

Voor het slapen gaan kun je eventueel melatonine nemen.
 
Diazepam om tot rust te komen, zijn jullie wel lekker?

Veel te soft! Betablokkers ftw jonguh!!

:p:o

srs, wegblijven van het "voor alles iets pakken!!"
 
Eerste keer tren? ACETAAT

Why? Zoveel eenvoudiger te controleren en manipuleren.

Ik ben een Tren JUNKIE (1000mg+/wk) en verkies zelf nog steeds de Acetaat versie om deze reden.
 
Heb hier ook wel het een en ander liggen om lekker te slapen dus dat zal geen probleem zijn.

Maar hoe vaak neem je dat dan? Je kunt toch geen 10 weken aan een stuk elke dag zo'n pammetje nemen hé? Anders zul je ferm mogen afkicken, lijkt me.

Kan je max 1 week nemen,anders krijg je gewenning je hebt 10mg maar 5mg volstaat wel;)
 
ff vraag aan topic starter hoe bevalt aromasim in je cycle?
houd het je gains veel tegen?
 
ff vraag aan topic starter hoe bevalt aromasim in je cycle?
houd het je gains veel tegen?

Nee, zeker niet. Zit nu in de negende week en heb zes kilo gegaind tot nu toe. Dat lijkt niet zo heel veel maar dat komt omdat ik met een een relatief laag dieet zit (rond de 3500kcal bij 84kg) omdat ik echt niet vetter wilde worden en waarschijnlijk ook omdat er maar 4 weken tussen mijn vorige kuur zat.

Ondanks het feit dat ik aromasin neem, bloat ik wel nog behoorlijk. Volgens de Amerikaanse boards is dat helemaal niet verwonderlijk want volgens hen kun je deca-bloat enkel tegengaan met producten als caber, prami en bromo (dat zijn producten die hier helemaal nog niet ingeburgerd zijn).

De reden dat ik die aromasin neem is om gyno te vermijden en tot nu toe heb ik er ook geen last van, dus ik ben tevreden.

Het is trouwens écht niet zo dat van een lage dosis aromasin plots alle oestrogeen en vocht uit je lijf gaat waardoor je nauwelijk nog gaint, daar ben ik van overtuigd.
 
Eerste keer tren? ACETAAT

Why? Zoveel eenvoudiger te controleren en manipuleren.

Ik ben een Tren JUNKIE (1000mg+/wk) en verkies zelf nog steeds de Acetaat versie om deze reden.
Inderdaad, eerste x tren is acetaat het beste imo. I.v.m bovenstaande, sneller uti je lichaam ipv enanthate wat nog paar weekjes blijft hangen.
 
met tren ace moet je toch EOD prikken?
 
^^ Idd.

Ik lees trouwens vaak dat mensen heftigere side effects ervaren met ace.

Nu, ik heb mijn spul ondertussen al binnen (de enanthaatversie) dus daar zal niets meer aan veranderd worden. Worst case scenario leef ik een week of 3 op kalmeringspillen.
 
met tren ace moet je toch EOD prikken?
ja.

meen zelfs gelezen te hebben van mensen die ED hadden gezet... maar dat zou ik maar niet doen.

---------- Post toegevoegd Fri 7 Dec 2012 om 00:37 ----------

^^ Idd.

Ik lees trouwens vaak dat mensen heftigere side effects ervaren met ace.

Nu, ik heb mijn spul ondertussen al binnen (de enanthaatversie) dus daar zal niets meer aan veranderd worden. Worst case scenario leef ik een week of 3 op kalmeringspillen.
Succes.
 
Je theorie klopt, zit nu op 250mg Test E en 500mg Tren E en sides vallen reuze mee in vergelijking met een hoge dosis test.
 
^^ Cool! Bedankt om dat te laten weten.
 
Je theorie klopt, zit nu op 250mg Test E en 500mg Tren E en sides vallen reuze mee in vergelijking met een hoge dosis test.

Same here. Wanneer ik een hoge dosering test naast tren neem ben ik een stuk opgefokter en je ziet het effect van tren (scherpe look) een stuk minder.
 
Klopt ben veel minder agressief en gains zijn niet veel minder.

Gr
 
Klopt ben veel minder agressief en gains zijn niet veel minder.

Gr

Ik merk zelf wel iets minder gains, maar daarentegen véél schonere gains.
 
Back
Naar boven