AndroidHealthClinic

Volgende Kuur Bespreken

El Bruto

Novice
Waardering
0
Ben nu bezig met een kuur van 100mg Test.E en 100mg Tren.A ew. Dit 10 weken. Heb een frontload met Dboll 40mg ed gehad (2 weken).

Voor mijn volgende kuur zit ik te denken aan weer een frontload van 40mg Dboll ed (2 weken). Daarna 10 weken 1250mg Sust en 250mg superdeca ew.

Is dit een goede bulkkuur of zouden jullie het net ff anders doen?
Alle reacties welkom.

Wat kan ik het beste als nakuur nemen?

Alvast bedankt....

2.02m 128kg 16%

Ik zou de dboll in het begin iets langer doorrunnen, 3 of 4 weken, hangt af hoe snel de sust bij je inslaat.
Sust zou je EOD moeten zetten, superdeca is ook een mix met korte/lange esters, hoewel ik geen ervaring heb met superdeca kun je deze het best met de sust EOD zetten.

De dosering van Sup.Deca zou ik hoger zetten, naar 750/1000.

Nakuur zowiezo met Nolva/Clomid en HCG, het liefst ook een Ai erbij als Aromasin/Arimidex.

??? tikfoutje?
test ent. 100mg EW
tren ace 100mg EW

1250mg sust EW en dan "maar" 250mg superdeca EW ---wat een verhouding

Ben nu bezig met een kuur van 100mg Test.E en 100mg trenbolone.A ew. Dit 10 weken. Heb een frontload met Dboll 40mg ed gehad (2 weken).

Voor mijn volgende kuur zit ik te denken aan weer een frontload van 40mg Dboll ed (2 weken). Daarna 10 weken 1250mg Sust en 250mg superdeca ew.

Is dit een goede bulkkuur of zouden jullie het net ff anders doen?
Alle reacties welkom.

Wat kan ik het beste als nakuur nemen?

Alvast bedankt....

2.02m 128kg 16%

ik snap die delen niet helemaal??....maak jij geintje ofzo

wtf ???

/edit ik lees net in een andere topic dat die aan 1000mg test zit.
leuke verhouding hoor die test en trenbolone a...........NOOT
die twee weken KICKSTART mocht ook wel wat langer

Laatst bewerkt:
volgens mij heb je echt geen idee wat je inspuit he.....

daar hoef je niet om te zuchten, vraag is, heeft ts het aangepast?
verder vind ik het wel een beetje vreemd dat je 1250 sust wil gaan zetten met maar 250 deca, vanwaar zo'n groot verschil?

Voor het anabole effect?
Geen idee eigenlijk.

Kan TS ons ietsje verder helpen?

tuurlijk, dat kan, of als eiwitspaarder. Maar waarom dan zo veel sust, het komt gewoon niet over als een optimale samenstelling, en gezien zijn tren A gebruik ligt het misschien eerder aan onwetendheid.

Terug
Naar boven