Androgenic
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Massa
- 122kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok thx, zal eerste keer zijn dat ik bridge.125mg bridge.
lekker laag, rreageer je weer wat beter na 3 weekjes.
is niet veel, maar alle beetjes helpen he.
Ok thx, zal eerste keer zijn dat ik bridge.
Wat vind je van methyltren trouwens?
Ja was ik zowiezo van plan om de inject te gebruiken, ik zou dan 3-4weken tren ace doen en daarna afmaken met de MT injectleuk spul,
maar knappe is niet te krijgen momenteel.
onder gedoseerde caps etc wel.
heb liever de echte hardcore shit.
inject methyl altijd beter dan orale.
als je aan de methyl gaat, regel dan de inject!
Kun je dan die laatste 4weken nog optrekken naar 6 of 8weken om droog en hard eruit te komen?
Ja idd, normaal is dit 6-8weken voor mooi resultaat. Kan goed geloven dat voor sommigen eod moeilijk is.Heb het even nagevragen, hij deed het 4weken omdat hij het moe was eod te prikken.
Normaal doen ze dit 6a8 weken geloof ik.
Ja idd, normaal is dit 6-8weken voor mooi resultaat. Kan goed geloven dat voor sommigen eod moeilijk is.
Als je eod doet denk ik eerder, linker en rechter quad's en linker en rechter glutes. Dus zo wordt elke plaats 1x in de week geprikt en is ze zeker hersteld.als je knappe gear heb, is het totaal geen probleem.
in de quads, dag dat je weer wilt injecteren is je quad alweer hersteld.
ik prik nu sinds april eod, en heb nog geen pijntje of stijfheid gehad.
Ben eens benieuwd naar je bevindingen.Stoffen wisselen is een goed idee. Maar andro waarom vind jij MT geen goeie toevoeging?
Heb je zelf de inject vorm geprobeerd? Ik vind em top hoor.
Heb nog ff geen tijd gehad het hele topic door te lezen maar zal ik nog wel ff doen.