XXL Nutrition

volgende maand kuurtje anavar only !

Zijn op 60mg zijn doelen realistisch? 3 vvm massa + 2 vet% daling.

Zijn op 60mg zijn doelen realistisch? 3 vvm massa + 2 vet% daling.

voor eerste kuur wel.. Mits er aan de voorwaarden voldaan wordt natuurlijk..
Ken iemand die met 40mg ed nu zijn derde week ingaat en al 2,2 kg VVM heeft aangezet en 1,2 KG vet kwijt is.

Ik snap uberhoubt niet waarom var zo hoog wordt aangeraden. Je neemt oxandrolon omdat je daar redenen voor hebt en de aanbevolen maximale dosis voor mannen is 40mg en daar zijn prima resultaten mee te behalen, mits je verwachtingspatroon daarop aangepast is..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
nemen jullie die 40 mg dan in een keer of verdeeld over de dag ?

grtz

Oxandrolon heeft een halveringstijd van 9 uur, dus lijkt me wel verstandig.

Gangbaar dosering is 20-20 of 20-30, maar vaker doseren kan geen kwaad lijkt me.

al besloten op de dosering? En ga je nakuren? logje? Degene die ik volg heeft al +3kg vvm en -2,5 kg vet @ 40mg en gaat nu zijn vierde week in

jaja eerste twee weken op 50 mg en van week 3 tot week 6 op 60mg
dan weekje niets en dan twee weken nolvadex 20mg/dag !
zal hier wel klein logje bijhouden, ga er geen speciale log vor openen...

grtz

correct me if i'm wrong, maar heeft de nolva na een week nog wel nut en als je dan wil nakuren, kan je het dan er niet beter meteen aan de kuur vast plakken ivm de halveringstijd?
diegene die ik volg is niet eens van plan om een nakuur te doen. Ben zeker nieuwsgierig naar je gains, al is het maar je gewicht met de vp.

dan direct er na hé... is ook zeker een oplossing...
ik zal hier zeker posten hoe het zit met vetpercentage en gewichtstoename !
maandag van start zi !!

grtz

voila, eerste kilo is er bij ! sinds maandag begonnen op 50 vanaf vandaag al op 60mg/dag
dan zijn ze allemaal op na zes weken..

nu wist er mij iemand te vertellen dat ik best begin met nolva als ik de laatste week anav begin, terwijl ik van plan was de dag na laatste anav te beginnen ??

grtz

keep it simple.. nolva of clomid is in principe bij een dht/dhb tijdens en na niet nodig, maar ik weet niet hoe dit zit bij een dosis hoger als 40mg.. Wellicht dat iemand anders daar licht op kan schijnen.
Lijkt mij persoonlijk niet nodig iig, maar hoor vrij vaak "better safe then sorry". Maar aan de andere kant stop je al rommel in je lijf en als het niet echt nodig is, des te minder rommel des te beter lijkt me.

een kilo in drie dagen??? das heeeel netjes.. is dat alleen VVM?

Laatst bewerkt:
ja en toch ga ik het nemen hoor, zien wel verder !

grtz

stats : 85 kilo, 1.80m en 11% vet
benchpress: 95kg/ 10 reps
squat: 130 kg/ 10 reps

Zou m ook minimaal op 80mg ed zetten. Maar na me laatste var ervaring vind ik de belasting / resultaat verhouding/ratio te slecht om het ooit nog te nemen.

Je krijgt zelf na 2 weken hoge leverwaardes en toch adviseer je iemand anders hoger te dosseren? ??? imo niet echt nodig voor een eerste kennis making met a.s. Meer kan altijd nog bji een volgende kuur.
Als je meer gewicht wilt gainen kun je imo beter wat anders nemen.
De dosering lijkt me prima, maar verwacht geen wonderen.
Als je doel droger worden is zou je daar gewoon op foccusen als je dan op gewicht blijft heb je gewoon een prima resultaat behaald.
Alles wat extra is is mooie meegenomen.

je krijgt zelf na 2 weken hoge leverwaardes en toch adviseer je iemand anders hoger te dosseren? ??? Imo niet echt nodig voor een eerste kennis making met a.s. Meer kan altijd nog bji een volgende kuur.
Als je meer gewicht wilt gainen kun je imo beter wat anders nemen.
De dosering lijkt me prima, maar verwacht geen wonderen.
Als je doel droger worden is zou je daar gewoon op foccusen als je dan op gewicht blijft heb je gewoon een prima resultaat behaald.
Alles wat extra is is mooie meegenomen.

+1 in alles wat ik tot nu toe gelezen heb, wordt max 40mg aangeraden.

stats : 85 kilo, 1.80m en 11% vet
benchpress: 95kg/ 10 reps
squat: 130 kg/ 10 reps

voor die paar dagen idd al mooie gains. Let op je eiwitjes en goeie vetjes he :thumbs:

Laatst bewerkt:
je hebt vast geen HG var ?

...

Laatst bewerkt:
laat die nolva toch lekker weg, nergens voor nodig.

Succes met die orals....vind het crap, zelfs met var had ik verhoogde leverwaardes, voor mij geen orals meer! Je hebt maar 1 lever.
Zou toch na je kuurtje een bloedtest laten afliggen, met specificatie voor de lever. imo succes

Succes met die orals....vind het crap, zelfs met var had ik verhoogde leverwaardes, voor mij geen orals meer! Je hebt maar 1 lever.
Zou toch na je kuurtje een bloedtest laten afliggen, met specificatie voor de lever. imo succes

na 6 weken wordt toch vermeld?

Terug
Naar boven