AndroidHealthClinic

Volledig clean

salieri

Ripped Bodybuilder
Waardering
165
Vndg waren m'n eerste (judo)wedstrijdjes van dit jaar dat'k gedaan heb na 2 maand clean te zijn. Nu merk'k echt wel dat drugs je fysiek stukken achteruit kan brengen aangezien m'n wedstrijden vrij vlot verliepen en maanden geleden ging dit echt niet .. Nou heb ik aan de coke gezeten en weed en pillen. nu vraag'k me af wat het ergste me zou naar beneden gehaald hebben ? 'k weet dat het allemaal niet goed is mjah .. smoorde dagelijks 3-4 joints en deed een grammetje per dag.Vooral die coke heeft me toen kapot gemaakt denk'k en nu ben'k ff in m'n fleur van m'n leven na afgekicked te zijn van al die shit .. train nu hard om op naar m'n top te geraken.. Nja dit wou ik ff meedelen :D stay off that drugs ! :cool: ;)

:thumbup: maak er weer wat moois van zou ik zeggen

hehe lekker ben jij zeg :D

no more drugs for you :whip:

dat is ook wel heel heftig, dat noem ik junk-gedrag!

ik rook 2x in de maand in het weekend met mn vrienden gezellig een jointje, that's all. denk dat dat niet zoveel uit maakt maar zoals jij het deed wel ;)

mooi dat je er vanaf bent!

Vndg waren m'n eerste (judo)wedstrijdjes van dit jaar dat'k gedaan heb na 2 maand clean te zijn. Nu merk'k echt wel dat drugs je fysiek stukken achteruit kan brengen aangezien m'n wedstrijden vrij vlot verliepen en maanden geleden ging dit echt niet .. Nou heb ik aan de coke gezeten en weed en pillen. nu vraag'k me af wat het ergste me zou naar beneden gehaald hebben ? 'k weet dat het allemaal niet goed is mjah .. smoorde dagelijks 3-4 joints en deed een grammetje per dag.Vooral die coke heeft me toen kapot gemaakt denk'k en nu ben'k ff in m'n fleur van m'n leven na afgekicked te zijn van al die shit .. train nu hard om op naar m'n top te geraken.. Nja dit wou ik ff meedelen :D stay off that drugs ! :cool: ;)
Wel een goed cut-schema :thumb:

ok, hopelijk kan je er nu afblijven

'save your white lines for the good times' zeg ik altijd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nu vraag'k me af wat het ergste me zou naar beneden gehaald hebben ?

In jouw geval zal het vooral de coke zijn geweest, omdat je dit dagelijks deed. Maar normaal gesproken lijkt het me dat pillen een stuk slechter zijn. Van die 3 of 4 joints die je per dag rookte komt het in ieder geval zeker niet. (al word je daar wel lui van)

Hoe lang ben je eigenlijk verslaafd geweest ? Ik hoop voor jou dat je geen terugval zult krijgen. Ik wens je in ieder geval succes.

''Stay off that drugs '' zei de cleane Belg.

Ok, doen we :rolleyes:

Succes verder.

don't do drugs... okeyyy

goed dat je er vanaf bent

en nu houden zo :thumb:

Coke de witte sloper pakt je lichaam aan, van de mdma en THC zul je mentaal een stuk naar de klote gegaan zijn.

Goed dat je nu clean bent. Probeer het zo te houden :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Dit was idd junkgedrag , het smoren was een goed jaar dat'kt zoveel deed maar er zijn ergere tijden geweest. En de coke heeft maar een goede maand geduurt .. totdat'k opgepakt ben :rolleyes: En nu ben'k eerlijk gezgd wel blij dat 'k opgepakt ben geweest want anders had het vele verder gegaan en wss niet goed afgelopen. En volgens mij heb'k wel een beetje hersenbeschadeging opgelopen van de pillen wnt ben soms zo'n beetje echt gek :D maar coke is zeer snel verslavend zelfs op zo'n korte tijd ! en duur -_- met al dat geld had'k eumm zo'n 2000 euro whey en supps kunnen kopen :P :P
En idd coke is goed voor te cutten maar 'k raad het niet echt .. persoonlijk :)
Thanks voor al de positieve replies en een herval zie'k niet echt zitten ^^ maar sta echt sterk in m'n schoenen nu dus laten we hopen dat dit blijft :wink:

Terug
Naar boven