Fitness Seller

Voor de trein springen!

Enjee

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
M'n vriendin moest net weer een heel stuk lopen en met de bus en was daardoor weer eens veel te laat hier om flink genomen te worden!

Mensen die zich voor de trein gooien moeten ze weer bij elkaar plakken en een nekschot geven!

:mad:

Dus: ze was te laat bij jou om genomen te worden omdat iemand zich voor de trein had gegooid?

tja, het is dat je ze de doodstraf dr niet voor kunt geven, anders...

• Topic Starter Topic Starter
Wacht... Je wil mensen die voor de trein gesprongen zijn, een werkstraf geven?

Een werkstraf als potgrond dan ofzo :-/

Inderdaad!! elke keer als iemand zich voor de trein gooit, moeten ze die persoon oppakken en opsluiten!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je moet ze gewoon zelf de rommel op laten ruimen.

m'n vriendin moest net weer een heel stuk lopen en met de bus en was daardoor weer eens veel te laat hier om flink genomen te worden!

Mensen die zich voor de trein gooien moeten ze weer bij elkaar plakken en een nekschot geven!

low |--[]--------------| high

spring er ook voor dan kan je het hen persoonlijk gaan vertellen

m'n vriendin moest net weer een heel stuk lopen en met de bus en was daardoor weer eens veel te laat hier om flink genomen te worden!

low |[]----------------| high

Zelfmoord is soms de enige weg voor mensen. Maar doe het dan niet voor een trein, die machinist is ook dan voor het leven geteken.

zelfmoord is soms de enige weg voor mensen. Maar doe het dan niet voor een trein, die machinist is ook dan voor het leven geteken.

+1

+ je zadelt je familie met een gepeperde factuur op, elke minuut dat de trein daardoor vertraging heeft opgelopen dient vergoed te worden

Een bekende van een paar vrienden van mij is ook voor de trein gesprongen. Ik zeg het nooit tegen hun maar ik vind het gewoon zwaar asociaal als je op deze manier zelfmoord pleegt.

powerjunkie;3549760+ je zadelt je familie met een gepeperde factuur op zei:
Moet je serieus betalen als je familielid zichzelf net van kant heet gemaakt? alsof die mensen dan niks beters aan hun hoofd hebben

Een bekende van een paar vrienden van mij is ook voor de trein gesprongen. Ik zeg het nooit tegen hun maar ik vind het gewoon zwaar asociaal als je op deze manier zelfmoord pleegt.

nee hoor, als je in een echte depressie zit denk je daar helemaal niet bij na, praat uit ervaring.

En wij antwoorden bevestigend indien wordt gesteld dat dat niet nadenken ook z'n doorwerking kent op andere terreinen.

Terug
Naar boven