- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik ga voor eens en voor altijd afrekenen met dat %$#@vet!
kheb weer wat vet aangezet tijdens de bulk wat maar niet weg gaat..probleem zones dus..En aangezien ik niets meer voel van ephedrine/ephedra (3-4 caps)ga ik volgende week aan de Clenbuterol.
Dit wordt echter mijn eerste keer....hoe bouwen jullie dit op? de eerste week een half tabletje? of gelijk een hele? aangezien ephedrine/ephedra niet veel meer bij me doet. Iedereen zegt dat je niet meer dan 4 per dag mag hebben in je eindweken van de kuur. Nou heb ik al n beetje rondgeneust en zie ik dat veel mensen rond de 2-3 tabletjes nemen als maximum dosis.
Ik wil dit in ieder geval goed aanpakken zodat het zo verantwoord mogelijk gebeurt de komende 6-7 weken..graag zoveel mogelijk advies gevraagd
kheb weer wat vet aangezet tijdens de bulk wat maar niet weg gaat..probleem zones dus..En aangezien ik niets meer voel van ephedrine/ephedra (3-4 caps)ga ik volgende week aan de Clenbuterol.Dit wordt echter mijn eerste keer....hoe bouwen jullie dit op? de eerste week een half tabletje? of gelijk een hele? aangezien ephedrine/ephedra niet veel meer bij me doet. Iedereen zegt dat je niet meer dan 4 per dag mag hebben in je eindweken van de kuur. Nou heb ik al n beetje rondgeneust en zie ik dat veel mensen rond de 2-3 tabletjes nemen als maximum dosis.
Ik wil dit in ieder geval goed aanpakken zodat het zo verantwoord mogelijk gebeurt de komende 6-7 weken..graag zoveel mogelijk advies gevraagd

ik maakte me een beetje zorgen maar nog een vraagje...kun je clen de hele week elke dag nemen? of 2 dagen op, 2dagen af aangezien het een halfwaarde van 36 uur heeft?
?