MuscleMeat

Voor het eerst aan de Clen! ADVIES graag

Ano_80

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
Ik ga voor eens en voor altijd afrekenen met dat %$#@vet! :mad: kheb weer wat vet aangezet tijdens de bulk wat maar niet weg gaat..probleem zones dus..En aangezien ik niets meer voel van ephedrine/ephedra (3-4 caps)ga ik volgende week aan de Clenbuterol.

Dit wordt echter mijn eerste keer....hoe bouwen jullie dit op? de eerste week een half tabletje? of gelijk een hele? aangezien ephedrine/ephedra niet veel meer bij me doet. Iedereen zegt dat je niet meer dan 4 per dag mag hebben in je eindweken van de kuur. Nou heb ik al n beetje rondgeneust en zie ik dat veel mensen rond de 2-3 tabletjes nemen als maximum dosis.

Ik wil dit in ieder geval goed aanpakken zodat het zo verantwoord mogelijk gebeurt de komende 6-7 weken..graag zoveel mogelijk advies gevraagd :o

Dit wil ik nou ook wel heel graag weten! ik ga het tijdens mijn nakuur nemen! om mijn massa beter vast te houden en natuurlijk het nodige wintervet weg te halen! alhoewel ik al van mening ben dat ik tijdens mijn kuur vetten ben kwijtgeraakt...

GRtz

De meesten beginnen met 0.025 mg/dag en bouwen het dan naar gevoel op.
Zolang je merkt dat je redelijk tegen de trillingen kunt kun je proberen iets meer te nemen.
Je kunt in een tijdsbestek van 2 weken naar je max. hoeveelheid toewerken, maar indien je er goed tegen kunt kan het ook al binnen 4-5 dagen.
Meestal tot max. 0.150 mg (3 tabs) had ik begrepen ja. Maar ook daar heb je weer malloten bij.

Let even goed op hoeveel miligrams je tabs zijn!

Spiropent etc zijn meestal 2mcg per tablet..die van GS zijn 5 mcg per tab..

idd opbouwen zoals Big'R zegt..ik doe het meestal in met 2 tot 4 mcg per dga verhogen tot je aan de max. van 15 mcg (6 spiropent tabs of 3 GS clen tabs zit)

Clen heeft ene halfwaarde tijd van iets van 36 uur...dus als je het lange tijd gebruikt kunnen de bloedwaarden heel hoog oplopen..let ook goed op je zout inname etc..want van clen kan je echt behoorlijke spier krampen krijgen...Ook kunnen je handen erg gaan trillen..

Grt en succes!

Rico

• Topic Starter Topic Starter
ok..thanx bro:) ik maakte me een beetje zorgen maar nog een vraagje...kun je clen de hele week elke dag nemen? of 2 dagen op, 2dagen af aangezien het een halfwaarde van 36 uur heeft?
ik wil niet dat ik opeens stijf sta vanwege continu gebruik...dus om de 24 uur een tabletje..ik geloof trouwens dat het Clen van GS is...dus 3-4 tabs is dus het maximum voor de eerste keer toch?

Wat beteft zoutinname...ik het het al eerder gehad van de winter met me kuurtje stromba...spierkrampaanvallen ...de één na de ander..gelukkig was het maar éénmalig, maar ik zit er niet nog n keer op te wachten.Dus de zoutinname wat verhogen omdat clen zout onttrekt?

Greetz van Roowie

dutch windmill zei:

idd opbouwen zoals Big'R zegt..ik doe het meestal in met 2 tot 4 mcg per dga verhogen tot je aan de max. van 15 mcg (6 spiropent tabs of 3 GS clen tabs zit)

Clen heeft ene halfwaarde tijd van iets van 36 uur...dus als je het lange tijd gebruikt kunnen de bloedwaarden heel hoog oplopen..let ook goed op je zout inname etc..want van clen kan je echt behoorlijke spier krampen krijgen...Ook kunnen je handen erg gaan trillen..

Grt en succes!

Rico
hey dw, vergeet je niet een 0-letje...het zijn toch 20mcg spiro en 50mcg GS..
of haal ik nu weer alles doorelkaar:) greetz

Weet je het zeker Windmill? Volgens mij maak je een kleine factor 10 vergissing.

De Clen's van GS zijn toch 0,05mg = 50 mcg ?

En Spiropentjes zijn toch 20 mcg?

Maakt een heel verschil. Is me ook wel eens gebeurd in een post.

dutch windmill zei:

Grt en succes!

Rico

Sorry Klaas, je was me al voor, had ik niet gezien. Goed opgelet Klaas!

klaas zei:
hey dw, vergeet je niet een 0-letje...het zijn toch 20mcg spiro en 50mcg GS..
of haal ik nu weer alles doorelkaar:) greetz

Yup sorry jongens..ben al heel de dag met cijfertjes in de weer...daar ga je fouten van maken :windup:

Rico

Tegen spierkramp --> magnesium

Vind het raar dat je niks meer van efedra voelt,neem je het elke dag ofzo?

Ik heb ook wel eens goede berichten gehoord over het onderstaande pyramide schema:

Dag 1: 20 mcg
Dag 2: 40 mcg
Dag 3: 60 mcg
Dag 4: 80 mcg
Dag 5: 80 mcg
Dag 6 - Dag 12: 100 mcg (kan hoger)
Dag 13: 80 mcg
Dag 14: 60 mcg
Dag 15: niets
Dag 16: niets

Je kunt van dag 6 tot en met dag 12 langzaam toewerken naar je eigen maximum (totdat je de bijwerkingen te heftig vindt worden) en halverwege langzaam afbouwen (helpt schijnbaar veel mensen met de ontwenning).

bartman zei:
Vind het raar dat je niks meer van efedra voelt,neem je het elke dag ofzo?

nou...kheb behoorlijke dosissen achter me kiezen gehad de afgelopen 2 jaar...op n geven moment zat ik aan de 4 caps per dag á 840 mg...en nog voelde ik wienig...teken dattet geveaarlijk begon te worden. In de loop der tijd n flinke resistentie opgebouwd..zelfs na 1/2-3/4 stoppen

Rhinemann zei:
Ik heb ook wel eens goede berichten gehoord over het onderstaande pyramide schema:

Dag 1: 20 mcg
Dag 2: 40 mcg
Dag 3: 60 mcg
Dag 4: 80 mcg
Dag 5: 80 mcg
Dag 6 - Dag 12: 100 mcg (kan hoger)
Dag 13: 80 mcg
Dag 14: 60 mcg
Dag 15: niets
Dag 16: niets

Je kunt van dag 6 tot en met dag 12 langzaam toewerken naar je eigen maximum (totdat je de bijwerkingen te heftig vindt worden) en halverwege langzaam afbouwen (helpt schijnbaar veel mensen met de ontwenning).

Ik was van plan 6-7 weken te gebruiken...ik neem dus aan dat dit geldt om de 16 dagen????

@RobertHosper: nee, het is een schema voor 14-16 dagen, niet voor 6-7 weken. Waarom wil je het zo lang achter elkaar gebruiken?

ow ok..nou, de meeste mensen die ik ken die gebruiken 6-7 weken..maar dan lage tot gematigde doseringen..vandaar.

De reden dat het maar 2 (3) weken gebruikt wordt is om tegen te gaan dat het lichaam eraan gaat wennen. Als er toch langer fatburning nodig is, dan kan het gebruik van clen worden afgewisseld met T3 (cytomel).

Zie ook : http://www.bodybuilding.com/fun/catclen.htm

oow ok:) maximaal 3 weken? xal nog maar s dieper in de materie duiken...want dit moet gewoon GOED gebeuren:bow:

Terug
Naar boven