XXL Nutrition

Voor het eerst aan de Clen! ADVIES graag

Heeft het eigenlijk wel nut clen te gebruiken als je nog zo'n hoog vet% hebt? (ik meen ergens gelezen te hebben dat je op 20% zat?).

Rob G zei:
Heeft het eigenlijk wel nut clen te gebruiken als je nog zo'n hoog vet% hebt? (ik meen ergens gelezen te hebben dat je op 20% zat?).

nee vlg mij niet, mijn ervaring is dat het lekker gaat als je met je voeding en wat cardio niet lager gaat dan de 8 % ofzo, dan werkt het iig bij mij als een trein en dan 2w op 2w af

Het zal alleen helpen als je voeding en cardio in orde is. Anders is het water naar de zee brengen.

Rob G zei:

• Topic Starter Topic Starter
ik zit nu op de 17%...maar 5-6 weken blijf ik dr op steken...me lichaam verdomt het om nog lager te gaan zittem,,,ik cardio me al de blubber...6-7 keer per week minimaal 35 minuten, maximaal 45minuten...me dieet kan t niet aan liggen nadat ik het heb laten rondgaan bij iedereen... :o

iki wil naar de 9-10 %..wel laag zat als Endo zijnde...6-8 % is als endo zo goed als onmogelijk in MHO :(

Terug
Naar boven