AndroidHealthClinic

Voorbereiding op zomer

Peiling Peiling Hoe lang van te voren voorbereiden?

• 2 maanden

Stemmen: 19 24,1%
  • 3 maanden

Stemmen: 15 19,0%
  • 4 maanden

Stemmen: 8 10,1%
  • 5 maanden

Stemmen: 7 8,9%
  • 6 maanden

Stemmen: 9 11,4%
  • Ik bereid mij niet voor op de zomer!

Stemmen: 19 24,1%
  • Ik heb al mijn streef % bereikt!

Stemmen: 1 1,3%
  • Anders.

Stemmen: 1 1,3%

• Totaal stemmers
    79

Torsie

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m75
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Aangezien het nieuwe jaar weer is begonnen en er natuurlijk weer allemaal goede voornemens op tafel liggen, waarvan vele zijn 'shredded de zomer in'. Was ik gewoon benieuwd hoe en hoe lang DBB zich voorbereiden op de zomer of niet. Dus bij deze discussieer: wat volgens jullie de beste manier is voor jullie om jullie persoonlijke bf% omlaag te krijgen voor de zomer.

Zelf begin ik half maart aangezien ik half juli op vakantie ga -> 4 maanden om langzaam aan te cutten naar 8-10%. (met 200 calorieën deficit op rustdagen en op basisbehoefte op trainingsdagen)

Misschien ook wel leuk om je doelen aan te geven in je post in de vorm:
Huidig: bf%
Doel zomer: bf%

Waarom shredded voor zomer? Doe je dit voor meisjes....... (of jongetjes)

Gewoon doorbulken

Waarom shredded voor zomer? Doe je dit voor meisjes....... (of jongetjes)

Gewoon doorbulken

succes, jij wordt echt een vrouwenverslinder on the beach zo te horen

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 16:11 ----------

Aangezien het nieuwe jaar weer is begonnen en er natuurlijk weer allemaal goede voornemens op tafel liggen, waarvan vele zijn 'shredded de zomer in'. Was ik gewoon benieuwd hoe en hoe lang DBB zich voorbereiden op de zomer of niet. Dus bij deze discussieer: wat volgens jullie de beste manier is voor jullie om jullie persoonlijke bf% omlaag te krijgen voor de zomer.

Zelf begin ik half maart aangezien ik half juli op vakantie ga -> 4 maanden om langzaam aan te cutten naar 8-10%. (met 200 calorieën deficit op rustdagen en op basisbehoefte op trainingsdagen)

Misschien ook wel leuk om je doelen aan te geven in je post in de vorm:
Huidig: bf%
Doel zomer: bf%

geen doel in % voor ogen , puur wat het oog wil

Lol, ik houd niet speciaal rekening met de zomer ofzo... Vaak kom ik juist ietsjes aan in de zomer zelf aangezien ik dan niet werk en minder strikt eet ;)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 16:24 ----------

succes, jij wordt echt een vrouwenverslinder on the beach zo te horen

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 16:11 ----------

l

Jij zult je goede lichaam wel nodig hebben anders word het sowieso niks :D

Lol, ik houd niet speciaal rekening met de zomer ofzo... Vaak kom ik juist ietsjes aan in de zomer zelf aangezien ik dan niet werk en minder strikt eet ;)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 16:24 ----------

Jij zult je goede lichaam wel nodig hebben anders word het sowieso niks :D
`
haha :p de zomer is de meest heerlijke tijd. ze moeten een openlucht sportschool ontwikkelen op het strand. trainen en bruin worden tegelijkertijd :rolleyes::rolleyes:

Ik ga dit jaar waarschijnlijk doorbulken :)

2 maanden, je moet t sowieso niet te gek uit de klauwen laten lopen dan heb je ook geen lange zware weg terug.

`
haha :p de zomer is de meest heerlijke tijd. ze moeten een openlucht sportschool ontwikkelen op het strand. trainen en bruin worden tegelijkertijd :rolleyes::rolleyes:

In het buitenland zie je dit veel... gewoon van die parkjes bij het strand waar de toestellen staan .. Bench etc

Twee tot drie maanden. Toevallig is het tegen de zomer tijd voor een cut, want ik plan het er niet op.

Ben nu al bezig met cutten :)

ik smeer me al elke dag in met zonnebrand om mijn huid eraan te laten wennen, heb gevoelige huid en wil tiptop in orde zijn als de zon weer deze kant op komt.

ik streef toch wel naar 23% bf ja.

Denk dat ik nog 4 maanden moet cutten, maar dan zie ik er dus echt zomer ready uit, haha.

• Topic Starter Topic Starter
ik smeer me al elke dag in met zonnebrand om mijn huid eraan te laten wennen, heb gevoelige huid en wil tiptop in orde zijn als de zon weer deze kant op komt.

ik streef toch wel naar 23% bf ja.

Hopelijk troll je, er zijn vast mensen die dat zonnebrand insmeren doen.

Can't wait !!

Als ik ga cutten blijft er niks meer van me over... :P

2 maanden van te voren, hoef niet ripped te staan als is maar rond de 11 à 12% zit. Goed te doen..

2 maanden ongeveer voor ik op vakantie ga dat is meestal niet in onze zomer, gewoon omdat ik dan meer in ontbloot bovenlijf rondloop en tijdens de vakantie train ik niet en eet ik normaal en wordt er al wel eens iets gedronken

3 maanden and I'll be fine! :)

Terug
Naar boven