Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik cut niet egt voor de zomer,, ik sta eigenlijk heel het jaar door rond de 9-12%
En in de zomer beweeg ik vaak meer en eet ik wat minder omdat je toch al snel een langere tijd niet thuis bent... er droger bij komen te staan in de zomer gaat bij mij dus vanzelf
Ik ben van plan te gaan cutten vanaf 2 april tot aan 14 juli. Dan keihard vakantie houden, en flink trainen. dus ruim 3 maand. Nu eerst nog 11 weken knallen
Ik had vandaag wat moeite met de zonnebrand, het sopte een beedje in mijn wolle trui door de kou en zweet combinatie. Maar het trok uiteindelijk wel lekker weg. denk dat ik voor de zomer wel op de juiste hoeveelheid ben gekomen.
volgende week beginnen, vet is aardig opgelopen. van plan om 3-4 maanden te gaan cutten op onderhoud, afhankelijk van de spiegel. Vanaf dan cleanbulk..
Ik start ook begin april. Hoop nu nog wat extra kilos te pakken en te beginnen met cutten met een kilo of 110-112. Sta nu rond de 15% hoop zo rond de 10-12% in de zomer te zijn.
Ik begin denk vanaf 1 mei met cutten en dan t/m juli ongeveer...
zit in de winterperiode meestal rond de 12-14% en wil rond de zomer iets van 8-9% hebben, heb een goed schema gevonden waarin veel rijst en groentes zitten, wel weinig vetten.. iemand nog andere tips voor voedsel dat een must is tijdens de cut?
ik ben deze week begonnen, gewoon omdat het nodig is, daarna cleanbulk wss de zomer door
op trainingsdagen van 3200 kcal naar 2650 + 45min cardio
rustdagen 2400 kcal
na 3 dagen 1 dag op onderhoud
40 40 20 ongeveer