XXL Nutrition

Voorbereiding voor eerst kuur!

• Topic Starter Topic Starter
////////////////

Laatst bewerkt:
Maar dat zijn mensen die on zijn..

Goed fysiek bro.

Neem aan dat je al wat ouder bent?

Herstel wordt dan ook wat moeilijker

Zou zeker hcg mee laten lopen, wat je ook gaat zetten

29 ongeveer dacht ik ? zoizo een zwaar naturel fysiek. Je bent 1 uit de 1000.
Maak er gebruik van ;)

//////////////////////

Laatst bewerkt:
29 ongeveer dacht ik ? zoizo een zwaar naturel fysiek. Je bent 1 uit de 1000000.
Maak er gebruik van ;)

F1xed

Vraag me af of je daar vaak beschuldigd wordt van gebruik in Thailand. Het is immers Thailand, waar de AAS vrijelijk te krijgen is.

Klopt train 26 jaar........maar wordt uiteraard gewoon de basis kuur 375 of 500mg/wk (ben er nog niet uit) Test E zonder kickstart o.d. gezien ik echt wil voelen wat de test met mij doet, hoe het werkt en hoe ik erop reageer.

Maar heb net een huis gekocht in Maastricht voor ik afreisde naar hier (ThaiL), welke wordt verbouwd tot appartementen en doorverkocht, dus wordt toch iets uitgesteld tot najaar/kerst 2014.
Omdat ik het kuren in alle rust in Thai wil doen en niet met heen en weer gereisd voor zaken.

500 mg test nemen minstens. Zelfs 500mg is overrated maar swat.
Je hebt al een zwaar gewicht dus moet je dat compenseren. 500mg minstens voor jouw.

---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:44 ----------

F1xed

Vraag me af of je daar vaak beschuldigd wordt van gebruik in Thailand. Het is immers Thailand, waar de AAS vrijelijk te krijgen is.

Haha klopt , Het was maar een spreekwoord. Zo kom je er niet veel tegen. Maar hij traint dan ook al 26 jaar wat ****ing lang is.

////////////////////////////

Laatst bewerkt:
Nee ben 41, train vanaf mijn 15 de en op mijn 24-26 ste ben je dan echt het grootste.

Moet er wel bijzeggen vroeger ging het iets langzamer doordat je minder info ter beschikking had als deze forums.

Daarna omdat je tegen je natuurlijke grens aanhangt en je begint met werken ga je meer op onderhoud mode, omdat er toch eigenlijk geen echte stappen meer zijn te maken.

Kan wel wat fotos plaatsen van vroeger als ik terug ben in België/Lanaken

Haha licht verschil met 41. Geen idee waar ik die 29 van haalde :roflol:

//////////////////////

Laatst bewerkt:
Maar kerel ben hier maar een klein slinger aapje.

Niet dat die zo veel meer spieren hebben als ik, maar die zijn gewoon veel groter dan mij ook al zijn ze niet langer in lengte.
De schouders van die zitten gewoon aan beide zeiden 5 cm verder dan mijn schouders, ongelooflijk heb mijn ogen hier uitgekeken en ben toch echt wel wat gewend.
En dan zijn het toch vooral de Russen, egyptenaren, Iran die er nu uitspringen, Amerikanen is hier helemaal voorbij.
En dan vooral leeftijd tussen 28-38 jaar wat een mutants

Ik wil ook naar thailand voor mijn gear :o

////////////////////

Laatst bewerkt:
Wat kost een vliegticket gemiddeld ? (serieuze vraag)

[///////////////////

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven