Fitness Seller

Voorbereiding voor eerst kuur!

jelly mofos :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
//////////////////////

Laatst bewerkt:
Wat een rare jongens hier op het forum. Facebook sherlocks

///////////

Laatst bewerkt:
Als je een beetje vent bent, kunt rustig eens hier voorbij komen in de Club Insomnia waar ik mede eigenaar van ben en me dat eens in het gezicht proberen te zeggen.

En als je dat te ver is in februari ben ik 3 a 4 weken in Belgie/Maastricht en dan kom je maar eens langs in de Club Real Tongeren, waar ik ieder weekend zit al de laatste 20 jaar en waar we zon beetje bij de inventaris horen. Randdebiel

Steek er geen moeite in killpoes , we zitte nu eenmaal op DBB.

//////////////////////////////////

Laatst bewerkt:
Uiteraard je hebt volkomen gelijk, maar als ik persoonlijk aangevallen wordt als bedrieger en dan ook nog respectloze opmerkingen erbij zetten zonder eerst even een prive mailtje te zenden of ik dat misschien wel ben Tja dan krijg je toch echt een persoonlijke uitnodiging van mij............

Haha snap ik volledig. Hoe komen ze trouwens aan je fb.

hij zegt gewoon dat JOU facebook account op een fake account lijkt.. dit oogt ook zo. verder is het obvious dat je een echt persoon bent, ander zou je veels te veel moeite steken in dit topic

en mijn toevoeging was verder niet nodig over je hoofd maar ik snapte gelijk waarom je er een balkje voorzette :D

Ik kom wel drankje doen in belgie want ik ben daar ook!!

[//////////////////

Laatst bewerkt:
//////////////////

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dis gun b gud

haha ok klaar e-hero mode off

Haha snap ik volledig. Hoe komen ze trouwens aan je fb.

Vrij simpel gebruik mijn FB ook bij Body en fit reacties FB en dan komt dezelfde actuele foto die ik hier ook plaatste.
Laatste zetje dan door @HARDCOREBUILDER Body&Fit die in een ander topic mijn avatar aanviel als bedrog en dit toen hier plaatse uit woede dat ik hem daar niet gelijk in gaf (http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/supplementen-vraag-357453/#post8260387)
Toen bleek dat dit niet het geval was heeft die daarna ook direct niet meer gereageerd en ja die andere Martyn of iets, zit gewoon achter de com te wachten om ergens de Internet-Rambo uit te hangen was al in begin van dit Topic aan mieren nken over niets

Maar begrijp dat wel die ventje zijn dijbenen zijn smaller als mijn bovenkant onderarmen, maargoed wat wil je als binnen beperkte tijd op het podium wil staan, maargoed na hun gevoel zullen ze wel genoeg getraind en DERGELIJKE ervoor gedaan hebben maar bij mij komt het toch echt als volgt over

Extra Skinny Spaghetti Ecto.jpg

Laatst bewerkt:
Als jij nog naturel bent en je gaat aan gear.

Dan gaat Rob S nog behoorlijk klein lijken

Seeker 2.0?

/////////////////////////

Laatst bewerkt:
Klinkt misschien dom, maar doet nog eens deugd een stevige naturel fysiek te zien passeren.

thumbs up

Stevig?

Stevig?

Dit is potverdrie het grootste naturel fysiek ooit in de geschiedenis van deze site.

Zelfs op de amerikaanse boards zou dit ongelofelijk zijn

Terug
Naar boven