- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je een beetje vent bent, kunt rustig eens hier voorbij komen in de Club Insomnia waar ik mede eigenaar van ben en me dat eens in het gezicht proberen te zeggen.
En als je dat te ver is in februari ben ik 3 a 4 weken in Belgie/Maastricht en dan kom je maar eens langs in de Club Real Tongeren, waar ik ieder weekend zit al de laatste 20 jaar en waar we zon beetje bij de inventaris horen. Randdebiel
Uiteraard je hebt volkomen gelijk, maar als ik persoonlijk aangevallen wordt als bedrieger en dan ook nog respectloze opmerkingen erbij zetten zonder eerst even een prive mailtje te zenden of ik dat misschien wel ben Tja dan krijg je toch echt een persoonlijke uitnodiging van mij............

Ik zie nog steeds proberen de leukste uit te hangen...... en jij in de Real langskomen? ruk ik jouw kop eraf

Haha snap ik volledig. Hoe komen ze trouwens aan je fb.
Klinkt misschien dom, maar doet nog eens deugd een stevige naturel fysiek te zien passeren.
thumbs up