XXL Nutrition

Voordelen van injecteerbare b12 ?

Heeft alleen nut als je een tekort hebt.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik was wat aan het opzoeken geweest om mijn metabolisme wat sneller te laten werken nit zozeer om af te vallen maar om meer voedingstoffen naar mijn spieren te brengen, eerst dacht ik aan een lage dosis t3 maar toen stuiterde ik op een paar mense die hiervan spraken en aangezien dit veel minder erg leek was het de moeite om eens te horen of niemand wat meer wist

De inject verzie werkt. Andere vormen niet.

Het geeft meer energie en zorgt voor een iets betere eetlust.

Als je geen b12 tekort hebt heb je er helemaal niks aan

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

De inject verzie werkt. Andere vormen niet.

Het geeft meer energie en zorgt voor een iets betere eetlust.

Oja klopt je hebt ook nog andere vormen maar ik had het gewoon over de injects. Werkt niet

Als je geen b12 tekort hebt heb je er helemaal niks aan

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Oja klopt je hebt ook nog andere vormen maar ik had het gewoon over de injects. Werkt niet

Ik kan daar ook over meespreken. Ik ben dan toch niet meer de enigste met deze mening. Het zal enkel energie geven indien je moe en lusteloos bent door een B12 tekort.

standaard supplementen marketingstrategie

mensen met een tekort aan x hebben symptomen en zien duidelijke verbetering als ze x supplementeren

'conclusie': x is wondermiddel

Ik vind het zijn geld wel waard.
Als je het uit Duitsland laat komen, kost het voor 3 weken 15 euro.
Merk altijd dat beetje energie wel en de iets betere eetlust bevalt mij goed.

Terug
Naar boven