Fitness Seller

voorlopig kuurvoorstel

bakkerke

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hier ben ik dan met mijn kuurvoorstel na enige info hier (zie mijn ander onderwerp)en hier buiten.
een kuur met boldenone,tren(acetaat) en winstrol.
bedoeling van kuur weinig vocht vasthouden en lain massa winnen.

kuur:
week 1:1000mg boldenone
week 2-8:500mg boldenone
week 4-10:500 mg tren(acetaat)
week 6-10 winstrol 50mg/eod

nakuur:
week 12-13:30mg nolvadex en 75mg colmid
week 14:20mg nolvadex en 50mg colmid

is maar voorlopig voorstel kan nog wijzigen.
maar deze zou ik toch willen doen.

vraag:
is het niet te?
en is men nakuur goed?
en is femara nog nodig bij deze kuur?
indien ik deze kuur die ik voorstel zou nemen,
wat kan ik er ong van verwachten?
heb ook nog DIM(anti oestogeneblokker) liggen,erbij nemen of zinloos?

wil wel een goede kuur van deze keer,mag eens een bom zijn als het ware.

reaties welkom en zal het zeker mee rekening houden,thx,bakkerke.

Laatst bewerkt:
dit was toch je eerste kuur of tweede? want dn zou ik de tren achterwege houden en ik zou gewoon voor de 750mg bol frontload gaan

Als je een bom wilt zou ik het stacken met testosteron. Maar je kuur is op zich goed voor lean mass. Waarom niet gelijk met tren beginnen en je kuur wat inkorten?
Ik vind de start een ietwat vreemd.

• Topic Starter Topic Starter
pampam zei:
dit was toch je eerste kuur of tweede? want dn zou ik de tren achterwege houden en ik zou gewoon voor de 750mg bol frontload gaan

is men derde kuur.
eerste primo only.
2de deca met sus(is tegengevallen door last van maag en kon niet meer eten)
en zou nu derde doen.
train 2j,m71,78kg en vet% van 13.5.

Elmo zei:
Als je een bom wilt zou ik het stacken met testosteron. Maar je kuur is op zich goed voor lean mass. Waarom niet gelijk met tren beginnen en je kuur wat inkorten?

wil eerst een frondload doen,daarmee.
en wat is een rare start?
dat ik eerst 3weken boldenone gebruik?
en tren gebuiken van de 2de week en dan maar 8weken nemen?
daarom zet ik dit voorstel nu om te zien wat ik er zou kunnen aan verbeteren,
indien nodig.

Laatst bewerkt:
Die frontload is prima maar dan wel 1000 mg in 1 shot zetten en niet verdelen dat is het nutteloos. En dan dag 7 500 zetten en dan om de week 500.

Elmo zei:

Die frontload is perfect. Het probleem is dat veel mensen zeggen 2 weken frontloaden en dat is alweer nutteloos. Je frontload zet je in 1 shot en dan 2-3 keer de hoeveelheid waarmee je onderhoud.

Juriaan zei:
Die frontload is prima maar dan wel 1000 mg in 1 shot zetten en niet verdelen dat is het nutteloos. En dan dag 7 500 zetten en dan om de week 500.

dus die 500mg bol en tren500mg is zinloos om die te verdelen in een week?
ik zou da verdeeld hebben in 2dagen in de week.
s'morgens boldenone en s'middags tren.(2dagen in de week)
dus beter in een x in de week?
bedoel je die boldenone 500mg vb dinsdag en donderdag 500mg tren?
of heb ik je verkeerd verstaan?

Laatst bewerkt:
bakkerke zei:
dus die 500mg bol en tren500mg is zinloos om die te verdelen in een week?
ik zou da verdeeld hebben in 2dagen in de week.
s'morgens boldenone en s'middags tren.(2dagen in de week)
dus beter in een x in de week?
bedoel je die bol 500mg vb dinsdag en donderdag 500mg tren?
of heb ik je verkeerd verstaan?

Zie 'mijn'' artikel Frontloaden. Net geplaatst.

Juriaan zei:
Zie 'mijn'' artikel Frontloaden. Net geplaatst.

heb er maar de helft van verstaan,sorry mijn engels is niet zo goed :(

dus eerst frond en dan de 7de dag 500mg en dan verdelen over 2 dagen in de week?(dus 2x250mg boldenone en ook die 500mg tren in 2dagen verdelen)
da denk ik er van te hebben verstaan.
zit ik goed of niet?
alvast thx.

bakkerke zei:
heb er maar de helft van verstaan,sorry mijn engels is niet zo goed :(

dus eerst frond en dan de 7de dag 500mg en dan verdelen over 2 dagen in de week?(dus 2x250mg boldenone en ook die 500mg tren in 2dagen verdelen)
da denk ik er van te hebben verstaan.
zit ik goed of niet?
alvast thx.

Je doet het zo:

Dag 1: 1000 mg bold
Dag 7: 500 mg bold
Dag 14: 500 md etc etc

bakkerke zei:
is men derde kuur.
eerste primo only.
2de deca met sus(is tegengevallen door last van maag en kon niet meer eten)
en zou nu derde doen.
train 2j,m71,78kg en vet% van 13.5.

kerel, met alle respect maar dit waren mijn beginnersstats. ik vind het zeer onverstandig dat je met deze stats aan een kuur wilt beginnen zoals jij die voorstelt. ga me nu echt hardop afvragen of de grote 3 bij jou op orde zijn.

ik ben misschien een zeikerd, maar ik heb uiteindelijk het beste met je voor. ik zelf train ook pas 2 jaar en daar hoor je me niet over, wel dat je na twee jaar met jouw lengte nog maar 71 kilo weegt met een vetpercentage van 13,5 %

even inhoudelijk over de kuur, ik denk dat je het tenzien van de tren niet goed begrijpt. tren acetate moet je om de dag zetten (eod) vanwege de korte halfwaarde tijd. als jij in 1 klap 500 mg tren gaat zetten dan slaat het wel gigantisch in maar na 2 dagen zal het effect volledig weg zijn. is mjins insziens nog gevaarlijk ook met zulke hoeveelheden.

mijn advies: laat deze spullen nog even een tijdje staan en verdiep je in de materie

bakkerke zei:
dom?ok kan,ben nog niet zo ervaren,daarmee da ik da eerst mededeel om juist te voorkomen da ik dom zou gaan doen.

400mg bold. is meer dan genoeg,het hele frontload gebeuren leest lekker maar iets wat maar na een paar weken inkickt hoef je toch niet te overhaasten,remember er is nog altijd zoiets als opname

500mg tren acetaat per weeK? Ik neem aan dat je bedoelt 500mg tren per week VERDEELT in 3 of 4 shots EOD?

Latin spirit zei:
kerel, met alle respect maar dit waren mijn beginnersstats. ik vind het zeer onverstandig dat je met deze stats aan een kuur wilt beginnen zoals jij die voorstelt. ga me nu echt hardop afvragen of de grote 3 bij jou op orde zijn.

ik ben misschien een zeikerd, maar ik heb uiteindelijk het beste met je voor. ik zelf train ook pas 2 jaar en daar hoor je me niet over, wel dat je na twee jaar met jouw lengte nog maar 71 kilo weegt met een vetpercentage van 13,5 %

even inhoudelijk over de kuur, ik denk dat je het tenzien van de tren niet goed begrijpt. tren acetate moet je om de dag zetten (eod) vanwege de korte halfwaarde tijd. als jij in 1 klap 500 mg tren gaat zetten dan slaat het wel gigantisch in maar na 2 dagen zal het effect volledig weg zijn. is mjins insziens nog gevaarlijk ook met zulke hoeveelheden.

mijn advies: laat deze spullen nog even een tijdje staan en verdiep je in de materie

Hm begrijp je niet helemaal.
bakkerke is wel iets korter dan jou. En hij weegt toch 78 ipv 71?
Ben wel met je eens dat het resultaat na 2 kuurtjes niet zo geweldig is. Hoewel je van primo only ook niet al te veel gains kunt verwachten, en hij aangeeft dat tie de sus/deca niet optimaal gebruikt heeft. Wel zonde trouwens...

Latin spirit zei:

ik heb niet gezegt da ik die 500mg tren in 1 keer zou zetten,
vroeg dat gewoon aan juriaan,
omda ie zei da ik da in 1 keer zou moeten doen,ie bedoelde wel de eerste 2weken.
ik zelf(zie vorige pag)heb zelf voorgesteld dat ik die zou verdelen in 2x in de week.
lees maar eens wat ik juist heb gezegt.
en ik weeg 78kg en ben m71 groot!
toch thx voor je uitleg.

dream warrior zei:
400mg bold. is meer dan genoeg,het hele frontload gebeuren leest lekker maar iets wat maar na een paar weken inkickt hoef je toch niet te overhaasten,remember er is nog altijd zoiets als opname

ik overhaast me niet,daarmee dat ik dit eerst wil mededelen en zien wat jullie ervan vinden.
en zo eventueel aanpassen.
vraag me wel af waarom jij de hoeveelheid zou minderen?
ik zelf wil iets hoger gaan ,reden is.
als ik minder zou nemen en mijn rezultaat is minder dan ik verwacht zal ik sneller denken om dan nog eens een kuur te nemen.
wil niet om de haverklap kuren.bakkerke

Pumpin' zei:
500mg tren acetaat per weeK? Ik neem aan dat je bedoelt 500mg tren per week VERDEELT in 3 of 4 shots EOD?

zelf zou ik het doen 2x per week,maar als het beter zou zijn om da eod te doen zal ik dat toepassen.
wil op het einde van deze forum zien wat het beste is.bakkerke

Terug
Naar boven