AndroidHealthClinic

voorlopig kuurvoorstel

• Topic Starter Topic Starter
Black Knight zei:
Hm begrijp je niet helemaal.
bakkerke is wel iets korter dan jou. En hij weegt toch 78 ipv 71?
Ben wel met je eens dat het resultaat na 2 kuurtjes niet zo geweldig is. Hoewel je van primo only ook niet al te veel gains kunt verwachten, en hij aangeeft dat tie de sus/deca niet optimaal gebruikt heeft. Wel zonde trouwens...

van die primo only had ik 6kg bij,waarvan 4kg vastgehouden.
en van die 8weken sus en deca,ja zonde da wel,maar kon het niet voorkomen.
had iets aan men maag en kon amper 2x per dag eten :(
was 6weken bezig en had al 6kg vast,maar ja.
en had maar 2kg meer over,ben dan gaan dieeten om men vet%te laten zaken want zat toen op 16.2%vet.
dus geen rezultaat als gevolg.
dus een goed dieet,vet is minder en heb zo goed als mijn bodymass kunnen houden.
dus heb me voorbereid op deze kuur.
ik kom trouwens toen ik begon 2j geleden van 68kg en 17.5%vet.
dus denk op 2j tijd dat dat niet zo slecht is?

er heeft wel nog niemand iets over da nakuren gezegt?
wil daar ook wel iets over weten.
want na tren en winstrol moet je niet zo zwaar gaan nakuren,
is dat nu waar?
thx voor je uitleg trouwens op mijn vorig onderwerp black knight.

Laatst bewerkt:
remember meer is niet altijd beter,maar iig succes met de gekozen kuur ;)

Bakkerke,
Ik denk eerlijk gezegd dat die tren op 500mg per week toch wat van het goede teveel is voor jou,aangezien je kuurverleden zou ik het op 75mg 3x/week houden.

Dit is gewoon een dome kuur vriend. Met zulke hoeveelheden (1000mg) gooi je wel je eigen productie plat maar win je relatief weinig. De basis voor elke bom is testosteron en zeer zeker voor een beginner.
En begin nou niet met inkicken in de derde week want dat is ook zo'n typische na-aap uitdrukking. Als hij een bom wil moet hij niet pas in week 4 met een massabouwer zoals Tren beginnen.

En iemand van 78 kilo die aan de Tren gaat is eigenlijk wel grappig. Toen ik 78 kilo was ging ik meer Brinta eten!

Juriaan zei:
Die frontload is perfect. Het probleem is dat veel mensen zeggen 2 weken frontloaden en dat is alweer nutteloos. Je frontload zet je in 1 shot en dan 2-3 keer de hoeveelheid waarmee je onderhoud.

ok, na vele reacties dat het toch voor mij iets te veel zou zijn heb ik het even aangepast.

kuur:
week 1:750mg boldenone
week 2:350mg boldenone
week3-8:350mg boldenone(verdeeld over 2dagen in de week)
week3-8:75mg tren/eod(acetaat)(=300mg/week)
week6-10:50mg winstrol/eod

reacties graag.
wil wel weten of die nakuur goed is,want vind da ook belengrijk.
wil toch voor de lain massa gaan daarvoor deze voorkeur van deze 3as.
kan nog zien wat ik mee ga doen.

ziet ik hou dus echt rekening met wat jullie zeggen,dus neem me a.u.b niet voor ne dwaas.
ik weet dat jullie alleen het beste met ons voor hebben.
ik dank iedereen die nu al heeft gereageerd en hoop da je dat nog zult doen.
bakkerke.

Laatst bewerkt:
350 mg tren/eod :eek:
Da's veelste veel. Even voor de duidelijkheid, EOD staat voor EVERY OTHER DAY oftewel om de dag. Oftewel met jouw voorstel zit je op meer dan 1200 mg tren/week.
Tren is vrij zwaar (ik durf haast niet meer te zeggen dat het ook zwaar op je asix drukt :D ). Denk dat je toch beter voor de test kan gaan, zal je ook beter op groeien IMO. 500 mg test enth/wk.
Nakuur ontkom je niet aan, je kunt een goede nakuur niet vervangen door winstrol! Dus als je enige reden om winstrol te nemen is om dat als nakuur te gebruiken, zie er dan vanaf! Niet dat de stack slecht is, winstrol en bold gaan goed samen.
Nakuur:
Week 4 t/m 10 500 iu HCG/wk
Week 11 t/m 14 50 mg clomid/dag
Week 11 t/m 14 20 mg nolva/dag

bakkerke je bakt er op het moment nix van :D nee hoor even zonder dollen. die tren zet je 75mg eod en waarom doe je in week 2 niet al de bol verdelen over 2 dagen? En waarom nu al tren gebruiken als ik naar je kuurverleden kijk heeft je lichaam niet echt veel ervaring met de wat zwaardere as ik zou gewoon voor de test met boldenone gaan en op het laatst MISSCHIEN wat stromba erbij

van welk merk is je tren?als die 75mg/ml is kom je maar op 300mg/week wat ruim voldoende is en denk eraan tren is heavy stuff

Black Knight zei:
350 mg tren/eod :eek:
Da's veelste veel. Even voor de duidelijkheid, EOD staat voor EVERY OTHER DAY oftewel om de dag. Oftewel met jouw voorstel zit je op meer dan 1200 mg tren/week.
Tren is vrij zwaar (ik durf haast niet meer te zeggen dat het ook zwaar op je asix drukt :D ). Denk dat je toch beter voor de test kan gaan, zal je ook beter op groeien IMO. 500 mg test enth/wk.
Nakuur ontkom je niet aan, je kunt een goede nakuur niet vervangen door winstrol! Dus als je enige reden om winstrol te nemen is om dat als nakuur te gebruiken, zie er dan vanaf! Niet dat de stack slecht is, winstrol en bold gaan goed samen.
Nakuur:
Week 4 t/m 10 500 iu HCG/wk
Week 11 t/m 14 50 mg clomid/dag
Week 11 t/m 14 20 mg nolva/dag

nee 350mg tren in de week e,verdeeld over 3dagen in de week.
miss verkeerd ingetypt van mij.sorry.
heb het aangepast.

Laatst bewerkt:
pampam zei:
bakkerke je bakt er op het moment nix van :D nee hoor even zonder dollen. die tren zet je 75mg eod en waarom doe je in week 2 niet al de bol verdelen over 2 dagen? En waarom nu al tren gebruiken als ik naar je kuurverleden kijk heeft je lichaam niet echt veel ervaring met de wat zwaardere as ik zou gewoon voor de test met boldenone gaan en op het laatst MISSCHIEN wat stromba erbij

ja had het verkeerd getypt,sorry jongens.
die winstrol heb ik hier al een tijdje liggen dus wil die gebruiken.
het beste dat erbij past is tren en bold,daarmee.
het kan nog veranderen e,maar denk dat deze toch beter is dan het vorige.
ja en brood bakken kan ik beter dan een kuur samenstellen,lol :D

Laatst bewerkt:
dream warrior zei:
van welk merk is je tren?als die 75mg/ml is kom je maar op 300mg/week wat ruim voldoende is en denk eraan tren is heavy stuff

moet nog bestellen e,maar kan alles krijgen.
dus eerst wil ik weten welke kuur ik zou nemen voor ik bestel.want da is maar kwestie van dagen,dus heb tijd.
winstrol heb ik al.
wou da doen met sus maar men bloed was niet goed dus afgeblazen.
dus die liggen er nog.

Laatst bewerkt:
bakkerke zei:
ja had het verkeerd getypt,sorry jongens.
die winstrol heb ik hier al een tijdje liggen dus wil die gebruiken.
het beste dat erbij past is tren en bold,daarmee.
het kan nog veranderen e,maar denk dat deze toch beter is dan het vorige.
ja en brood bakken kan ik beter dan een kuur samenstellen,lol :D

nou ik kan nog wel wat brood gebruiken de komende 10 weken :D

Terug
Naar boven