MuscleMeat

Voorstel 1e kuurtje

Welnee joh...

Het is juist top als je al laag in je vet zit omdat je zowiezo vocht vast gaat houden vd kuur en mensen die dan al rond de 15% zitten zullen dan nog vetter ogen dan ze mss al zijn.

Alles staat of valt met je voeding en jij moet gewoon als een idioot gaan bunkeren om te zorgen dat je er brute massa op gaat knallen.

Succes.

• Topic Starter Topic Starter
me voeding zit wel goed, ben druk bezig om het maximaal te optimaliseren, zit nu rond de 4000 kcal (50%kh/30%ei/20%vet) en dat zal in de kuur nog wel meer worden.

maar bedankt testo :)

Graag gedaan,kerel.

Mark NL zei:
waarom zou ik die frontload dan moeten bewaren tot de volgende kuur?

.

Je moet niets, ik vind alleen dat je die trukendoos best kan bewaren voor een volgend kuurtje. Leer eerst hoe je lichaam op de koning der steroïden reageert en dan kan je de volgende keer gaan frontloaden, kickstarten, stacken enz.
Gewoon lekker bij de basis beginnen, er is nog tijd zat om je kuurtjes uit te breiden.

Latin spirit zei:
waarom kerel? ikzelf pak dat nog niet eens bij tren/test/winnie

40/40/20/20 zal moeten volstaan hoor

waarom ik drie weken 40mg nolva pd zou nemen?

1. Misschien uit angst dat herstel niet snel genoeg komt.
2. De nolva toch niet zoveel kost ivm clomid.

Ik weet dat ook nolva geen snoepjes zijn en ik heb er geen wetenschappelijke onderbouwing voor, maar het is meer een gevoelskwestie van; better safe than sorry. ;)

ivm = in vergelijking met. :)

Ik vraag me af waarom je nu al wilt gaan kuren, als je in 4 a 5 maanden toch nog 3kilo denkt te kunnen pakken?

2hard2die zei:
waarom ik drie weken 40mg nolva pd zou nemen?

1. Misschien uit angst dat herstel niet snel genoeg komt.
2. De nolva toch niet zoveel kost ivm clomid.

Ik weet dat ook nolva geen snoepjes zijn en ik heb er geen wetenschappelijke onderbouwing voor, maar het is meer een gevoelskwestie van; better safe than sorry. ;)

probleem is alleen dat je op gegeven moment echt niet meer weet met welke hoeveelheden je moet nakuren als je nu al 40/40/40/20 gaat adviseren bij zo'n relatief lichte kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Steinovisch zei:
Ik vraag me af waarom je nu al wilt gaan kuren, als je in 4 a 5 maanden toch nog 3kilo denkt te kunnen pakken?

ik hoop dat ik die 3 kilo haal, maar als ik het haal zal het meer vetmassa dan spiermassa zijn, en ik gewoon spiermassa wil :)
en het zou ook nog prima kunnen dat ik die kuur nog een tijdje uit stel, het is nog maar een voorstel :)

Terug
Naar boven