AndroidHealthClinic

Voorstel 2e kuur.

Mijn persoonlijke ervaring bij zo een soort kuur is dat wanneer de Methandrostenolon/Dianabol weg valt er geen goede spiermassa winsten meer geboekt worden.

Ik heb toen de Methandrostenolon weg viel het gevoel gehad een week stil te staan, dips in motivatie, gemoedstoestand, spiermassa winsten enzovoort, uiteindelijk heb ik er Trenbolone bij gezet, nu voelt het weer als vanouds zelfs beter.

Bekijk mijn log voor meer informatie.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Over hoeveel keer per dag raden jullie mij aan om de dbol te nemen? 2x 20 mg bijv 's ochtends en 's middags en of voor het trainen? Of de 40 mg verdelen over 4x p dag?

Ik wil maandag graag starten met me kuur, alleen ik heb de HCG pas dinsdag op zn vroegst binnen. Ik de AAS op maandag en donderdag injecteren, ik begrijp dat ik met de HCG ook de eerste week meteen moet starten, op welke dagen kan ik die dan het injecteren?

Je kan ook prima hCG starten in week 2 imo.
Het krimpen zal toch pas rond week 4 zijn en dit ben je dan ruimschoots voor.

Je kan ook prima hCG starten in week 2 imo.
Het krimpen zal toch pas rond week 4 zijn en dit ben je dan ruimschoots voor.

Dus het is geen probleem als ik maandag begin met me eerste injectie en dan die week daarop op dezelfde dagen HCG er aan toevoeg?

HCG pak je bijvoorbeeld 2x400 per week of 250 iu EOD. Gewoon zelfde dag nog mee beginnen wanneer je het binnenkrijgt imo.

Terug
Naar boven