mumford
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 9%
Ik kijk en lees al geruime tijd mee op het forum, dus wou jullie kritische meningen over mij ook wel eens horen 
Ik heb altijd heel veel gesport, waarvan een aantal jaren competitief thaiboksen. Door werk etc heb ik dit voorlopig even aan de kant gezet en mijn nieuw doel is massa kweken
Ik fitnesste altijd in functie van het boksen, maar sinds vorig jaar ben ik serieuzer begonnen met een degelijk eetschema en trainingsprogramma.
Ik ben 1m88, heb altijd gevochten op 76kg, op gewone dagen woog ik rond de 78kg ongeveer. 2 jaar geleden gestopt met intensief thaiboksen en vervangen door meer fitness. toen kwam ik op een jaar tijd een 4 kg bij ongeveer. Vorig jaar begon ik aan een eetschema en heb ik gebulkt tot net voor de zomer, tot 87kg en nu ben ik teruggevallen naar een 83/84
Ik heb mijn schema's echt goed gevolgd en ik merk toch dat ik heel moeilijk bijkom en enorm snel afval als ik niet goed eet. Ook vind ik niet dat ik kwa uitzicht veel vooruitgang heb gemaakt sinds ik serieuzer ben begonnen...
supplementen: Muscle pump en bcaa voor training. whey en carbo lyn na training. heb een maandje kre alkalyne (creatine) gepakt, maar geen idee of dat iets heeft uitgehaald...
Benen zijn er nog niet bij, nog maar een paar maanden fatsoenlijk mee bezig
en excuses voor de shitty kwaliteit van de foto's 

Ik heb altijd heel veel gesport, waarvan een aantal jaren competitief thaiboksen. Door werk etc heb ik dit voorlopig even aan de kant gezet en mijn nieuw doel is massa kweken
Ik fitnesste altijd in functie van het boksen, maar sinds vorig jaar ben ik serieuzer begonnen met een degelijk eetschema en trainingsprogramma.Ik ben 1m88, heb altijd gevochten op 76kg, op gewone dagen woog ik rond de 78kg ongeveer. 2 jaar geleden gestopt met intensief thaiboksen en vervangen door meer fitness. toen kwam ik op een jaar tijd een 4 kg bij ongeveer. Vorig jaar begon ik aan een eetschema en heb ik gebulkt tot net voor de zomer, tot 87kg en nu ben ik teruggevallen naar een 83/84
Ik heb mijn schema's echt goed gevolgd en ik merk toch dat ik heel moeilijk bijkom en enorm snel afval als ik niet goed eet. Ook vind ik niet dat ik kwa uitzicht veel vooruitgang heb gemaakt sinds ik serieuzer ben begonnen...
supplementen: Muscle pump en bcaa voor training. whey en carbo lyn na training. heb een maandje kre alkalyne (creatine) gepakt, maar geen idee of dat iets heeft uitgehaald...
Benen zijn er nog niet bij, nog maar een paar maanden fatsoenlijk mee bezig
en excuses voor de shitty kwaliteit van de foto's