AndroidHealthClinic

Voorstellen en eerste kuur

mtw21

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Zal me eerst even voorstellen,ben Maarten 22 jaar oud en train nu ongeveer 4 jaar,heb in die jaren aardige gains kunnen maken (kwam van 70 kg na nu ongeveer 86 kg) met een vetpercentage van ongeveer 12%,merk de laatste tijd dat ik een beetje stil sta,qua kracht en ook qua vooruitgang,en wil eerlijk gezegd beetje van het 'beach boy' imago af en go serieus!

Na lang er over na te hebben gedacht heb ik besloten ook voor de eerste keer te gaan kuren,moet toegeven dat ik al een keer winny kuurtje heb gehad van 6 weken (40 mg e.d) dat was leuk om te kijken wat het met je lichaam doet,wat leuke schone kg's aan overgehouden maar niet wat ik voor ogen heb.

nu wil ik beginnen met:
wk 1 t/m 4 Dbol 40 mg (e.d) als kickstart
wk 1 t/m 10 Test E 500 mg (e.w)
wk 12 t/m 15 Nova. 20 mg (e.d)

Ben benieuwd na jullie meningen,of dat jullie me misschien iets anders aanraden,mijn doel met deze kuur toch wel proberen de 95 kg te halen (8 a 9kg)

Ik zal ook nog even me huidige voedingsschema erbij uploaden,

Groet

Bijlagen

Goede kuur. Als je wilt bulken je voeding wel een stuk opschroeven, zeker richting de 4000 calorieen

is wel okee is je 2e kuur nou toch
maar 8a9kilo overhouden moet je toch goed blijven eten en ook in de nakuur goed blijven eten en 3227 kcl ik zou naar de 4000 gaan als je voor massa gaat

Terug
Naar boven