De hunter25
Novice
- Waardering
- 0
Hallo, ik ben Björn.
Ik ben 21 jaar, ben 1.72m en weeg 74kilo met een vetpercentage van 14% (momenteel eet ik boven me energiebalans).
Ik sport nu zo'n 2 jaar, waarvan het afgelopen jaar wat serieuzer waarbij ik een voedingschema en trainingschema bij houd. In het afgelopen jaar vooral progressie geboekt.
Ik ga hieronder me trainingschema tonen en hoor graag op en aanmerkingen.
Maandag: Benen.
Squad, Legg Extension, Lying Legg Curl, Legg Press, Calves.
Dinsdag: Borst, Triceps.
Dumbell Press, Incline Bench Press, Cable Fly, Dumbell Pull Over - Triceps Pushdown (1 arm tegelijk), Lying Triceps Extension.
Woensdag: Rug , Biceps.
Dead Lift, Lat Pulldown, Bent Over Row, Close Grip Pulldown, Seated Row (1 arm tegelijk) - Preacher Curl, Hammer Curl.
Donderdag: Cardio, Buik.
Vrijdag: Schouders.
Dumbell Press, Side Raise, Bent Over Raise, Upright Row.
Zaterdagochtend: Triceps, Biceps.
Dips, Cable Triceps Pushdown, Dumbell Extension (1 arm tegelijk) - 21's, Bicep Cable Curl (handpalmen naar beneden), en soms nog een derde willekeurige bicep oefening.
Zaterdag rond 14:30: Voetbalwedstrijd op laag niveau (vriendenteam).
Ik doe mijn benen op de maandag, omdat ik als ik hem woensdag of later doe nog lichtjes voel zaterdags (voetbal).
Ik hoor graag tips, verbeterpunten, en wie weet een complimentje!
Sorry voor het tijdstip maar ik draai nachtdiensten op werk momenteel.
Ik ben 21 jaar, ben 1.72m en weeg 74kilo met een vetpercentage van 14% (momenteel eet ik boven me energiebalans).
Ik sport nu zo'n 2 jaar, waarvan het afgelopen jaar wat serieuzer waarbij ik een voedingschema en trainingschema bij houd. In het afgelopen jaar vooral progressie geboekt.
Ik ga hieronder me trainingschema tonen en hoor graag op en aanmerkingen.
Maandag: Benen.
Squad, Legg Extension, Lying Legg Curl, Legg Press, Calves.
Dinsdag: Borst, Triceps.
Dumbell Press, Incline Bench Press, Cable Fly, Dumbell Pull Over - Triceps Pushdown (1 arm tegelijk), Lying Triceps Extension.
Woensdag: Rug , Biceps.
Dead Lift, Lat Pulldown, Bent Over Row, Close Grip Pulldown, Seated Row (1 arm tegelijk) - Preacher Curl, Hammer Curl.
Donderdag: Cardio, Buik.
Vrijdag: Schouders.
Dumbell Press, Side Raise, Bent Over Raise, Upright Row.
Zaterdagochtend: Triceps, Biceps.
Dips, Cable Triceps Pushdown, Dumbell Extension (1 arm tegelijk) - 21's, Bicep Cable Curl (handpalmen naar beneden), en soms nog een derde willekeurige bicep oefening.
Zaterdag rond 14:30: Voetbalwedstrijd op laag niveau (vriendenteam).
Ik doe mijn benen op de maandag, omdat ik als ik hem woensdag of later doe nog lichtjes voel zaterdags (voetbal).
Ik hoor graag tips, verbeterpunten, en wie weet een complimentje!
Sorry voor het tijdstip maar ik draai nachtdiensten op werk momenteel.