Fitness Seller

voorstellen+fotos

Ik verwacht dat je sneller weer op orde bent dan je verwacht, als je dedicated zo doorgaat :)

Die spierpijn wordt na een paar weken trainen vanzelf minder. Ik weet nog dat ik een maand niet heb kunnen trainen vanwege ziekte, de eerste training konden ze me zowat wegdragen, maar dit was na twee weken alweer op het pijl waar ik was geëindigd. En soms kan je ook wel een beetje door spierpijn heen trainen, gaat dan tijdens de training vanzelf weg, maar let daarmee wel een beetje op. :)

• Topic Starter Topic Starter
jah ik weet het voor me gevoel viel het maandag allemaal wel mee, ik ging 60 kg bankdrukken en ik kon het toen makkelijk hebben , helaas kon ik de nacht erna niet slapen van de pijn en pas nu word het gelukkig iets minder dus tijd om vandaag te trainen!

ik ga vanaf morgen weer naar de sportschool en ik denk dat ik gewoon lekker licht ga beginnen met trianen en 3x per dag eten geen tussendoortjes ect...ik denk dat het dan al snel genoeg gaat , voordat ik echt weer zwaar gaat trainen kan ik beter eerst ffies gaan afvallen denk ik zo....?
of je gaat eventjes voor zitten
en kijken wat je onderhoud is
en daar onderzitten
en 6x perdag eten, zodat je metabolisme hoog blijft
en lekker goed trainen zorgen dat je er plezier in heb
een realistische doel voor jezelf zet

dat gaat het als een speer ;)

Ik was dikker en heb 20% bereikt in driekwart jaar. Dat kan jij ook. Een voedingsschema maken met clean voedsel, 500 kcal onder onderhoud eten (ik deed 700 kcal) en elke dag 500 kcal met cardio verbranden. Dan gaat het aardig snel :).

Q

• Topic Starter Topic Starter
jah ga ik zeker doen bedankt voor jullie tips! ik zal over 3 weken weer eens een foto maken of is dat te snel na 1 maand?

Terug
Naar boven