AndroidHealthClinic

voortgang 3jr 26jr 15%

misterMB26

Cool Novice
Elite Member
Waardering
1
voortgang in 3 jaar, had er veel meer uit kunnen halen maar heb qua voeding niet zo de discipline als wat ik wel met trainen heb :)

nu richting de zomer eindelijk eens proberen dat buikje weg te cutten!

eerst
2l8jdxg.jpg

nu
30dfqmw.png

4qhlav.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou me niet druk maken om je % maar meer om je spiermassa. Cleanbulk ertegenaan!

redelijk lastig te beoordelen. maar progressie lijkt zeker aanwezig. Kan je iets vertellen over je gewicht voor en na?

Idd, niet erg veel progressie voor 3 jaar. Lijkt meer op een jaartje werk alhoewel ik daar volgens mij wel een mooi setje traps zie.

Maar goed, je bent in ieder geval je b*ch tits kwijt! :D

Slechte foto's om te kunnen oordelen.

wat is precies de before en after? zeer slecht man
heb je wel getraind?

• Topic Starter Topic Starter
ik woog 76kg ongeveer in 2008 met een te hoog vet% iets van 18/19. maar nu nog veel werk aan de winkel

wat weeg je op de after foto s dan? Ik vind je progressie overigens helemaal niet slecht. Je had er vast meer uit kunnen halen, maar goed dat is achteraf. Duidelijk waarneembaar dat je gedropt bent in vet een gestegen bent in vvm.

Ik weeg nu 92kg!

bij de eerste had je hang t**ten maar 3de is beest foto netjes man

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind de progressie zeker wel prima voor 3 jaar. Overall duidelijke vormen aanwezig met een goede daling van het vetpercentage. Niks mis mee.

Je had er meer uit kunnen halen natuurlijk maar ik vind dat er duidelijk progressie is waar je imi tecreden mee mag zijn, en je traps zijn zeker nice man!

Slecht ? Slecht? Wtf? Ik vind het goed hoor ;)

Thanx!! Ben zelf ook zeker niet ontevreden als ik terugkijk naar die eerste foto!

Kun je nog wat stats geven?

- Krachtstats
- Lengte
- Omtrek bovenarm
- Omtrek Borst/rug

Kan met deze foto's niet heel veel maar voor 3 jaar ziet het er erg droevig uit

K*t foto's.

Zoals je zei, je had er meer uit kunnen halen. Wel goede traps

Heerlijk hè, mensen die van die in-de-grond-boor reacties geven zonder zelf ooit een eigen before-after foto te plaatsen. Lekker makkelijk.

Terug
Naar boven