Fitness Seller

voortgang 3jr 26jr 15%

prima, zo veel haters niets van aantrekken succes nog als je vragen hebt mag je pmen

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het absoluut niet erg om kritiek te krijgen, integendeel zelfs. Deze discussie vind ik alleen wel zeer terecht. Het is erg makkelijk om kritiek te geven zonder kritiek te kunnen ontvangen, omdat je hier zelf geen foto's plaatst.

Ik krijg graag kritiek van mensen die laten zien hoe zij het doen/hebben gedaan. Kritiek van mensen die geen kijkje in hun eigen keuken geven mogen wat mij betreft hun mond houden.

beetje minder vet en meeste chicks worden er nat van..

Ik vind het absoluut niet erg om kritiek te krijgen, integendeel zelfs. Deze discussie vind ik alleen wel zeer terecht. Het is erg makkelijk om kritiek te geven zonder kritiek te kunnen ontvangen, omdat je hier zelf geen foto's plaatst.

Ik krijg graag kritiek van mensen die laten zien hoe zij het doen/hebben gedaan. Kritiek van mensen die geen kijkje in hun eigen keuken geven mogen wat mij betreft hun mond houden.
Het gaat niet om kritiek geven terwijl je zelf geen foto's plaatst. Tuurlijk mag je reageren als je zelf geen foto's hier plaatst. Het gaat om nutteloze kritiek geven. Kritiek waarmee TS (jij) niks kan.

Als jij alleen kritiek wilt ontvangen van mensen die zelf hun foto's posten zullen er akelig weinig mensen reageren. Kortom iedereen mag kritiek geven, maar geef dan wel opbouwende kritiek.

OT: ik vind wel dat je goeie progressie hebt gemaakt

Ik zeg dan maar gewoon succes verder :)
Groet Ray....

Je bent van slappert naar beestje gevolueerd. Maakt het uit dat dat in 3 jaar ging? Dat je nog veel groter had kunnen zijn? Nee, want niemand weet wat jij ooit beoogde.

Ziet er gewoon rete goed uit!

Ziet er goed uit inderdaad.

Kan je nog wat meer foto's posten met bijvoorbeeld wat back en front poses?

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals je zelf al aangeeft nu eens goed cutten en dan komt dat wel in orde :).

Eerste foto dacht ik :0 maar ziet er goed uit progressie is er zker, ik zou gaan gaan cutten

Nice traps btw

goed bezig geweest, zeker nice voor 3 jaar, nu doorgaan!

Het lijkt gewoon niet buf buf omdat je hoog vet hebt. Geloof me snij 10kg vet weg dus dan weeg je 82 en je oogt 10kg zwaarder dan je 92 :)

Slecht??????? Dit is toch een super goed fysiek... knap werk

lekker bezig geweest!

Goede progressie, zeker als je kijkt naar je before pics. Netjes gedaan!

Zijn altijd van die mensen die zeuren dat je er meer uit kan halen, volgens mij vergeten ze alleen dat niet iedereen zin heeft om zn leven om te gooien om het zsm te doen.
succes met cutten

Wat ze zelf ook niet doen dus mogen niet zeuren.

die traps zijn wel mooi hoor

Terug
Naar boven