MuscleMeat

voortgang 3jr 26jr 15%

idd, en meeste zullen zelf wrs nog geen 3 jaar trainen:roflol:

ontopic: goed:) Dat je beter kon zal je zelf wel weten maar als je tevreden bent is alles toch goed zeker

Je post die foto's toch om kritiek te krijgen?

Dan moet je niet gaan zeuren als je niet te horen krijgt wat je wilt horen ;)

Je post die foto's toch om kritiek te krijgen?

Dan moet je niet gaan zeuren als je niet te horen krijgt wat je wilt horen ;)

Je kunt kritiek geven op zijn fysiek, dat is één. Dingen zoals: schouders uit proportie, of wat dan ook.

Iets als "voor 3 jaar ziet het er erg droevig uit" helpt niemand iets. Je weet zijn aanleg niet, je weet niet hoe hij traint of eet. Dus je roept maar wat.

Zelfs al had je zelf geweldige progressiefoto's, dan nog is het een baggerreactie. Maar zonder foto's dit soort onzin uitkramen geeft je al helemaal 0,0 recht van spreken.

Al eet hij niks en trainde ie 1 keer in de week dan neemt dat nog niks weg van wat ik er van vind.

Ben het er mee eens dat TS niks met die opmerking kan maar moet eerlijk zeggen dat ik t moeilijk vind hier opbouwende kritiek op te geven ongeacht mijn progressiefoto's want dat heeft er helemaal niks mee te maken.

@TS: Verbetering is te zien, lekker doorknallen zo en proberen je eten op orde te krijgen!

Ik vind het er goed uit zien hoor.

Je kunt kritiek geven op zijn fysiek, dat is één. Dingen zoals: schouders uit proportie, of wat dan ook.

Iets als "voor 3 jaar ziet het er erg droevig uit" helpt niemand iets. Je weet zijn aanleg niet, je weet niet hoe hij traint of eet. Dus je roept maar wat.

Zelfs al had je zelf geweldige progressiefoto's, dan nog is het een baggerreactie. Maar zonder foto's dit soort onzin uitkramen geeft je al helemaal 0,0 recht van spreken.
Dit en niks anders zie het vaak dat mensen die er zelf waarschijnlijk crappie uitzien een reactie geven die nergens op slaat ;)

progressie is aanwezig, maar de foto's zijn natuurlijk niet ideaal.

En die zielige mannetjes die niet normaal kunnen reageren lekker links laten liggen

ongeveer 10-12kg mass erbij.
kan natuurlijk meer zijn over 3 jaar, maar netjes gedaan hoor.
Ga je cutten voor de zomer?

dit forum is ook niet bedoeld voor alleen maar positieve reacties je mag ook negatieve geven .. daarom heet het ook forum ;)
Deels klopt het maar niemand zeikt phill heath af terwijl zijn kuiten nou niet echt in verhouding zijn met de rest coleman had hetzelfde maar mijn visie is:als je er zelf niet beter uitziet of gelijkwaardig dan kun en mag je niet eens een negatief antwoord geven want bewijs dan zelf eerst het tegendeel.Vooral goed om te weten is dat 80% niet eens serieus traint en of eet.Van die 20% die dat wel doet is het 2% die echt goed vooruit gaat en blijft gaan en daar weer 1% van doet een wedstrijd en of meerdere wedstrijden.Dus kort maar krachtig bijna niemand kan hier iemand afzeiken.Hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

M.v.g

Ziet er netjes uit kerel! Traps staan er goed bij en overal progressie is goed te zien. Gewoon lekker zo doorgaan, hoe tevreden jij er zelf mee bent is het meest belangrijke natuurlijk.

Inderdaad van die k*t reacties van die knulletjes die zelf hoogstwaarschijnlijk nog geen jaar trainen. Lekker makkelijk om te denken dat je beginnersgains eeuwig door zullen gaan. Ts zal waarschijnlijk rustig nog drie jaar doortrainen en een prima fysiek opbouwen.

Wat een hypocriete bullshit is dit zeg :roflol:

Alsof je geen negatieve kritiek zou mogen geven? Zodra je hier foto's upload en deze in je galerij zet of zelfs een apart topic voor aanmaakt, vraag je om kritiek... Positief of negatief heb jij vrij weinig over te zeggen.

'' Je weet zijn trainings-, voedingsschema niet eens blabla '' wat een flauwekul, dat heeft hij toch zelf in de hand? Wij kijken naar het eindresultaat en ik vind dat hij er meer uit had kunnen halen.

So what dat wij geen foto's in onze galerij hebben staan? Wij vragen toch ook niet om de kritiek, wij geven het alleen omdat er schijnbaar vraag naar is anders maakte hij het topic niet aan. Het is geen klein kind meer die je over de bol moet aaien, je mag toch gewoon eerlijk je mening geven?

Jezus, het hele topic ''Jouw Ideale lichaam'' staat vol foto's waar iedereen opmerkingen over heeft, maar in dit apart topic zou dat ineens niet meer mogen ofzo.

Ach als die ecto's zich beter voelen door een ander de grond in te trappen heeft het ook een functie. Wat is de toegevoegde waarde om neer te zetten of TS wel heeft getraind? Natuurlijk kan je kritiek geven, maar doe dat dan een beetje opbouwend. Dbb is een heel leuk forum, alleen jammer van het iets te hoge gehalte kneusjes en e-hero's.

Deels klopt het maar niemand zeikt phill heath af terwijl zijn kuiten nou niet echt in verhouding zijn met de rest coleman had hetzelfde maar mijn visie is:als je er zelf niet beter uitziet of gelijkwaardig dan kun en mag je niet eens een negatief antwoord geven want bewijs dan zelf eerst het tegendeel.Vooral goed om te weten is dat 80% niet eens serieus traint en of eet.Van die 20% die dat wel doet is het 2% die echt goed vooruit gaat en blijft gaan en daar weer 1% van doet een wedstrijd en of meerdere wedstrijden.Dus kort maar krachtig bijna niemand kan hier iemand afzeiken.Hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

M.v.g
ja dat is wel iritant 80 procent troll statstieken zonder fotos maarja je moet er mee leven

Inderdaad van die k*t reacties van die knulletjes die zelf hoogstwaarschijnlijk nog geen jaar trainen. Lekker makkelijk om te denken dat je beginnersgains eeuwig door zullen gaan. Ts zal waarschijnlijk rustig nog drie jaar doortrainen en een prima fysiek opbouwen.

+1

90% van de negatieve reacties zijn mensen zonder eigen foto's , met 99% van hun postcount trollreacties .

Ik heb geen probleem met negatieve reacties , zolang ze ook " iets " positief kunnen erbij zeggen .

Zijn hele fysiek kan niet negatief zijn .

Ts is goed op weg , alleen nog meer in voeding verdiepen .

Wat een hypocriete bullshit is dit zeg :roflol:

Alsof je geen negatieve kritiek zou mogen geven? Zodra je hier foto's upload en deze in je galerij zet of zelfs een apart topic voor aanmaakt, vraag je om kritiek... Positief of negatief heb jij vrij weinig over te zeggen.

'' Je weet zijn trainings-, voedingsschema niet eens blabla '' wat een flauwekul, dat heeft hij toch zelf in de hand? Wij kijken naar het eindresultaat en ik vind dat hij er meer uit had kunnen halen.

So what dat wij geen foto's in onze galerij hebben staan? Wij vragen toch ook niet om de kritiek, wij geven het alleen omdat er schijnbaar vraag naar is anders maakte hij het topic niet aan. Het is geen klein kind meer die je over de bol moet aaien, je mag toch gewoon eerlijk je mening geven?

Jezus, het hele topic ''Jouw Ideale lichaam'' staat vol foto's waar iedereen opmerkingen over heeft, maar in dit apart topic zou dat ineens niet meer mogen ofzo.

Gast, je snapt er werkelijk echt niks van hè?

Nee maar dankzij jouw goede uitleg nu ineens wel!

Wat moet ik nou met zo'n reactie?

Het gaat er niet om dat je geen negatieve replies mag geven, maar dat het voorbij gaat aan het doel van het plaatsen van foto's.

Waar het om gaat is dat wanneer je een reactie plaatst, je deze moet kunnen onderbouwen. Wat is de waarde van enkel iemand afzeiken in dit topic met een dooddoener als "voor 3 jaar ziet het er erg droevig uit"?

Er is nogal een verschil tussen een reactie als voorgaande of "Ik denk dat je er meer uit had kunnen halen in die 3 jaar". Dat is een heel ander soort reactie.
TS geeft aan dat hij niet zo goed op zijn voeding heeft gelet door gebrek aan discipline en heeft dit resultaat behaald na 3 jaar. De transformatie is duidelijk en hij geeft zelf al aan dat hij eigenlijk beter had moeten eten.

Daarbij doet het verder niks af aan de reactie, maar het is altijd wel verdomd toevallig dat de simpele reacties als "k*tfysiek", "ik zie geen verschil" etc, praktisch altijd van personen komen zonder zelf ook maar ergens een foto van zichzelf geplaatst te hebben.

Bottom line: wat je zegt, mensen vragen om kritiek, maar maak er wel opbouwende kritiek van. Anders heeft niemand er iets aan.
Mijn reply was ook meer op Pure B gericht dan de jouwe.

• Like
Waarderingen: DG80
Zeker verbetering te zien. Netjes iig. Ik zou de volgende keer betere belichting regelen voor je foto's (buiten nu het weer weer goed is?).
Denk dat je progressie dan al een stuk duidelijker wordt voor sommige van de haters hier :rolleyes:

Terug
Naar boven