AndroidHealthClinic

Vooruitgang 5 weken trainen met schema

dumo

Novice
Waardering
0
Hallo Dbb'ers...

Met dat ik gestart ben sedert 8 april had ik graag een logje bij gehouden van mijn progressie.
Ben nu een goeie 5 weken bezig, wat vinden jullie er van ? Waarschijnlijk nog weinig te zien , maar toch benieuwd. Voeding is aangepast en ook train ik met een schema...
( Ps. : links zijn de foto's van als ik gestart ben op 8 april , en rechts zijn deze van vandaag 16 mei )

Groeten Pieter

vooruitgang Dumo 5 weken.jpg

vooruitgang pieter 5 weken.jpg

Veel te kleine foto's en daardoor niet goed te vergelijken.

Kun je die foto's iets kleiner posten aub? Het vult namelijk m'n scherm en dat maakt het zeer onoverzichtelijk.

• Like
Waarderingen: mat
Hoe ziet dat schema eruit ? 5x p/w zonnebankie ? :D

• Topic Starter Topic Starter
Iemand reactie ?

Amai , je ziet er ook maar lelijk uit voor een competitieve bodybuilder !

5 weken is te kort voor progressie. Enige wat ik zie is dat je onder de zonnebank bent geweest.

vooral het licht

Dude, looking huge bro, incredible progress, truly impressive!!!! Yo, i was wondering if you would ever be interested in doing some flexin on your webcam? if you have a paypal account i could send u some $$ for your time, u can use it to help out with purchasing supps and stuff. Just let me know if you are interested or not. thanks dude, and again, great progress, hit me back. Later

Niet doen, dumo! Voor je het weet heb je een cactus in je kont! Niet doen! :roflol:

Behalve belichting is er geen verschil, do you even lift bra?

Terug
Naar boven