Fitness Seller

Vooruitgang pics rug

Status
Niet open voor verdere reacties.

toen ik zijn reactie las wist ik gewoon al dat dit zou komen
dbb werkt echt volgens het playground principe
ben je niet aant pesten dan word je gepest en je bent niet cool tot een coole gast zegt dat je cool bent

echt heh te erg voor woorden maargoed gefeliciteerd brutality je hebt bewezen dat je nog steeds de kwaliteiten bezit van een 8 jarige koter.
zodra we de medaille binne krijgen die we besteld hebben zullen we hem naar je opsturen voor je geweldige prestatie

edit : kan dit gelieve gelijk weer op geschoond worden ?

Laatst bewerkt:
staat die tattoe nou scheef of?

Met alle respect, Luppie...maar een slotje lijkt mij het beste

ben je niet aant pesten dan word je gepest en je bent niet cool tot een coole gast zegt dat je cool bent

echt heh te erg voor woorden maargoed gefeliciteerd brutality je hebt bewezen dat je nog steeds de kwaliteiten bezit van een 8 jarige koter.
zodra we de medaille binne krijgen die we besteld hebben zullen we hem naar je opsturen voor je geweldige prestatie

Dit vind ik toch grote onzin hoor.
Dat je weinig kennis van zaken hebt en te simpel van geest bent ok, maar loop dan ook niet tegen wil en dank arrogant te doen, zoals lup.

• Topic Starter Topic Starter
Mods schoon maar weer op
Want sommigen weten niet van ophouden en blijven maar b**chen om niets.
Slotje mag ook en dan open ik later wel een topic voor andere pics. Helaas moet het zo
Het is jammer maar goed. Puur door mensen als Dave777 en indekay

Laatst bewerkt door een moderator:

:roflol::roflol::roflol::roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven