MuscleMeat

Vraag aan de Anime kijkers

Masallah

Huge Freak
10 media-items
Waardering
20
Ik ben momenteel One piece aan het kijken en ben nu bij episode 311,
vanaf dit punt kan ik nergens meer episodes vinden die engels zijn ondertiteld,
ook online kan ik deze episodes nergens vinden, alleen wat raw materiaal en veel stuff in het Frans.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu mijn vraag dus, iemand enig idee waar deze episodes te vinden zijn?!

Alvast bedankt.

• Topic Starter Topic Starter
Bump, niemand?

Heb gezocht en kon ook niks vinden.:p Ik denk dat je moet afwachten want episode 311 is ook maar 4 dagen geleden gepost.

Ben nog niet begonnen met one piece kijken.. maar ze zijn indd "pas" bij 311 ;)
312 komt over 2 daagjes ofzo uit..
Kon je 311 nou wel subbed vinden? anders weet ik daar ook wel paar sites voor

Ben nog niet begonnen met one piece kijken.. maar ze zijn indd "pas" bij 311 ;)
312 komt over 2 daagjes ofzo uit..
Kon je 311 nou wel subbed vinden? anders weet ik daar ook wel paar sites voor

Ja heb 311 al gezien, dacht echt dat ze al verder waren, naja dan gewoon maar wachten, thanks for the info!

haha ok, no problem ;)
Waar had je dat vandaan dan?

Ik bedoelde eigenlijk waar je had gehoord dat ze al veel verder waren met one piece ;)
Sorry, was indd een beetje onduidelijk gesteld hehe

Waar gaat 'one piece' over?

Ik bedoelde eigenlijk waar je had gehoord dat ze al veel verder waren met one piece ;)
Sorry, was indd een beetje onduidelijk gesteld hehe

Ik dacht vaker een episode getal hoger dan 400 te hebben gezien achter one piece filmpjes.
Zal het wel niet goed gezien hebben, wel balen man want kon mooi de hele tijd afleveringen achter mekaar doorkijken.

@ Jesaja, hier is de torrent: BoxTorrents :: Details for torrent "One Piece Batch 01-206+ TV Specials"

Ik dacht vaker een episode getal hoger dan 400 te hebben gezien achter one piece filmpjes.
Zal het wel niet goed gezien hebben, wel balen man want kon mooi de hele tijd afleveringen achter mekaar doorkijken.

@ Jesaja, hier is de torrent: BoxTorrents :: Details for torrent "One Piece Batch 01-206+ TV Specials"

Ah zo
Hahah ja ik ken het, lekker irritant is dat he...
Gelukkig waren de meeste anime die ik keek al afgelopen toen ik ermee begon, kan je lekker aan een stuk door kijken indd.
Maar bij nieuwere series zoals Naruto en Bleach was het ook de eerste paar 100 eps lekker doorkijken en dan heb je ze ingehaald en moet je de hele tijd 1 week wachten op de nieuwe release :( hate waiting hahaha :p

Ah zo
Gelukkig waren de meeste anime die ik keek al afgelopen toen ik ermee begon, kan je lekker aan een stuk door kijken indd.
Maar bij nieuwere series zoals Naruto en Bleach was het ook de eerste paar 100 eps lekker doorkijken en dan heb je ze ingehaald en moet je de hele tijd 1 week wachten op de nieuwe release :( hate waiting hahaha :p

Precies en dan komen ze met die boring fillers, omdat de animes de manga inhaalt,
ik las net een stukje op wikipedia, en inderdaad vandaag zou episode 312 uitkomen
de laatste paar afleveringen hebben ze ook gebruik gemaakt van eerdere beelden
ook vanwege het feit dat hier ook de anime de manga inhaalt.
Hoop wel dat ze de anime voort gaan zetten, heb hier meer lol aan dan de manga.

Ah zo

Hahah erg herkenbaar.. en vreselijk k*t.

ik ken jou probleem, dat had ik met avatar, the last airbender.
nu wacht ik tot ze klaar zijn met tekenen. das baaale

Terug
Naar boven