AndroidHealthClinic

Vraag combinatie

Jmdgekke

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
Hallo iedereen ik heb een vraagje.
Is dit een goeie combi om te gebruiken.
test tabletten met winstrol tabletten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Best is om te combineren:

Anavar 50 mg per dag
Winstrol 50 mg per dag
Dianabol 50 mg per dag

Neem je het zo'n 12-14 weken.

Zelfs de HULK zal angstig zijn voor je

Kijk maar uit, dalijk doet hij het nog echt ook. Bye bye lever.

• Topic Starter Topic Starter
Het kan dus niet. Dat dacht ik al een vriend van me zij dat het wel kon.
Ik had al gelezen dat het zwaar voor je lever is.
Maar met wat kan je dan wel winstrol nemen of zou je een winstrol only kuur nemen

Het kan dus niet. Dat dacht ik al een vriend van me zij dat het wel kon.
Ik had al gelezen dat het zwaar voor je lever is.
Maar met wat kan je dan wel winstrol nemen of zou je een winstrol only kuur nemen

Test kan je nemen naast winstrol. Winstrol only gaat gegarandeerd tegenvallen

Je kan dit combineren alleen is het niet aan te raden, probeer het en kijk of het je bevalt.. winstrol only is ook mogelijk..

Test tabletten? Ga je eerst maar eens inlezen.. :rolleyes:

Provi werkt wel, maar groei je niet van. Het hoeven ook geen test tabs te zijn geweest, kan ook zomaar een 17a oral aas zijn geweest.

mss zat er dianabol ofzo in.Maar er stond allesinds op dat het test tabs waren.En 20 jaar geleden was er denk ik minder fake in de omloop.Das wel maar een gedacht van mij ik heb daar geen cijfers van ofzo.

Oral test is het oudste middel wat er bestaat, is gewoon goed opneembaar, daardoor een vd sterkste middelen wat beschikbaar is. Echter weinig populair. Tab wordt door het mondslijmvlies opgenomen direct voor workout.

Oral test is het oudste middel wat er bestaat, is gewoon goed opneembaar, daardoor een vd sterkste middelen wat beschikbaar is. Echter weinig populair. Tab wordt door het mondslijmvlies opgenomen direct voor workout.

Als pre workout net als suspension ja.. En als toevoeging wellicht op een kuurtje met normale injects. Er is een reden waarom het nagenoeg niet gebruikt wordt als standalone product, of naast provi.

Is gewoon medicatie voor te laag lichaamseigen test, troep kost geen drol.

We hebben het hier over orale test, oral undeconate is nix, enige krachtige is gewoon test tab, is altijd in methyl vorm

Terug
Naar boven