MuscleMeat

Vraag combinatie

Ja dat kan wel zijn, maar ik reageer op ts, waarbij het niet overkomt alsof dit gaat over Methyl test..

Is de enige vorm samen met Andriol ( undeconate) wat oraal beschikbaar is. Is ook het alleereerste steroid wat beschikbaar was.

T maakt ook allemaal niet uit.. De post van TS komt gewoon heel erg onwetend over, dan kom je al gauw op de beredenering winny en test tabletten van 1 of andere anabolenwebsite die dat verkoopt als startpakketje. Ik heb wel vaker test tabletten op zulke sites voorbij zien komen en dat zijn geen Methyl test tabletten.

Die kriel is een eigenaardig mannetje.

Kriel is best okay.. Hij is altijd wat bot, direct en ongeduldig, maar hij bedoelt het goed :)

Hoezo gab, leg eens uit?
Ik reageer omdat er lacherig om test tabs gedaan wordt. Er wordt hier dik " Guru bollen" kennis op gereageerd, ik reageer met een onderbouwing. Dus hoezo eigenaardig?
Neem aan dat een lab geen methandione, of oxy bestempeld met " test tabs" toch?
Dus vind jullie reactie meer eigenaardig.
Maar goed, jullie lachen om "test tabs" en ik lach om jullie ontwetendheid.

Hoezo gab, leg eens uit?
Ik reageer omdat er lacherig om test tabs gedaan wordt. Er wordt hier dik " Guru bollen" kennis op gereageerd, ik reageer met een onderbouwing. Dus hoezo eigenaardig?
Neem aan dat een lab geen methandione, of oxy bestempeld met " test tabs" toch?
Dus vind jullie reactie meer eigenaardig.
Maar goed, jullie lachen om "test tabs" en ik lach om jullie ontwetendheid.

Ik heb je al uitgelegd waar mijn reactie vandaan kwam ;)

Verder is je aanname ronduit naief m.b.t. wat een lab wel of niet labelt en erin stopt. Zeker voor beginners die de weg niet weten in de wereld van ug labs en kwaliteit, is de kans iets te kopen wat een kat in de zak blijkt te zijn behoorlijk aanwezig.

Nou ja soms weet ik dingen uit ervaring, moet zeggen dat methyl test best lekker is, iig beter dan bijv Halo.

Was ook niet op jou gericht bro

Nou ja soms weet ik dingen uit ervaring, moet zeggen dat methyl test best lekker is, iig beter dan bijv Halo.

Ik blijf lekker van de orals af, tenzij in contestprep vind ik het echt niet meer nodig. Al helemaal niet met mijn levensstijl buiten BB :o

Ik gebruik stiekem naast mijn TRT ( voorgeschreven) dibol, blijf het heerlijk vinden. Weeg dan 103, bij 1.65m. Maar blijf test freak, vind dat heerlijk. Oral ik hou er van.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een potje methandienone 10 mg merk genesis tabelt.
Kan ik daarbij winstrol genesis tablet nemen.
Of gaat mijn lever dat niet volhouden.

:roflol: god***domme :D

Voor mij ook geen orals meer.

Misschien een x methyl tren

Experimenteel

Net trouwens nog methyl tren pre work-out gezet voor me chest work-out. Power through the roof, en aders trouwens ook. Alpha feeling van methyl tren blijf ik heerlijk vinden, de gestoorde agressie af en toe iets minder, maar dat nemen we dan maar voor lief

Ik heb een potje methandienone 10 mg merk genesis tabelt.
Kan ik daarbij winstrol genesis tablet nemen.
Of gaat mijn lever dat niet volhouden.

Is zwaar voor je lever. Vandaar dat twee orals altijd worden afgeraden! Verder verbaas ik me erover dat je je producten in echt of nep sectie plaatst, vervolgens een duidelijke conclusie kan trekken op basis van de reacties, en nog blijf jij bij dat merk.

Is niet meer de vraag of je het gaat doen, maar de vraag is wanneer. Jij gooit er blijkbaar liever zooi in dan kwaliteit spulletjes. Gelukkig is het mijn lichaam niet

Terug
Naar boven