AndroidHealthClinic

Vraag doktersrecept andriol en tamoxifen

remco29

Cool Novice
Waardering
0
Hallo iedereen,ik heb op doktersadvies andriol en tamoxifen gehad.
Ik zit ongeveer 3 maanden stabiel op 9.1% bodyfat met een gewicht van rond de 90 a 91kg(1m76).
Ik ben een klein maandje ongeveer bezig(met de medicijnen) en sindsdien ben ik in vet of vochtgehalte wat toegenomen.
Verleden week van 9.1 naar 9.6 en nu 11.0%.
Qua voeding niks veranderd,volgens mijn sportschoolhouder is dit vocht en te wijten aan bovenstaande medicijnen omdat ze zout(en daarmee vocht)vasthouden.
Ik denk zelf dat het ook vocht is want ik ga omhoog precies nadat ik een tijdje deze medicijnen heb.
Als ik stop hoelang duurt het ongeveer dat het vocht weer weg is?
Alvast zeer erg bedankt:o

dat licht denk ik aan hoelang het medicijn door werkt, ik geloof me te herrineren dat andriol zeer snel uit je lichaam is. dus ik denk dat je binnen een week het vocht weg zal trekken.

maar als jij vet heb gemeten met speciale vetmeter dan, zal hij ook wel daadwerkelijk je vet percentage hebben gemeten. Anders moet je een ander test doen waar in ze je vocht gaan meten in je lichaam.

• Topic Starter Topic Starter
Was niet specifiek een vetmeter want hij kon niet vertellen of het vet of vocht was,maar hij denkt vocht ook omdat ik hiervoor stabiel was.
Hij doet altijd een 3puntmeting en heeft dan eem tabel,dus je meet vet en vocht.

Was niet specifiek een vetmeter want hij kon niet vertellen of het vet of vocht was,maar hij denkt vocht ook omdat ik hiervoor stabiel was.
Hij doet altijd een 3puntmeting en heeft dan eem tabel,dus je meet vet en vocht.

Staat het niet in de bijsluiter bijwerking vocht (vet)
als jij zegt dat je voor je medicijn stabiel was qua vet dan zal het wel vocht zijn geworden.

Dat is dus het punt waardoor ik in de waar raak:in de bijsluiter van tamoxifen staat het wel,terwijl dit toch juist antioestrogeen is?
Mijn sportschoolhouder zegt dat het door de andriol komt,ik hoopte eigenlijk dat iemand wat meer bekend was over deze 2 medicijnen.
Ik ben in september 07 begonnen met een andere voedingsschema waardoor ik van 19% naar 9.1 gezakt was met 5 a 6 kilo lichaamsgewicht verlies.
Stabiel zakte ik elke paar weken een paar procent waardoor ik de laatste weken op 9.1 blijf hangen.
Maar nu ik dus een aantal weken deze rotzooi moet slikken kom ik juist weer aan terwijl ik niks anders doet met eten e.d.

Vraag tussendoor:kan je toch vetter worden ook al blijf je de voedingsschema hanteren waarmee je in eerste instantie afviel en gelijk bleef?
Sorry voor de vragen.

Je valt niet spontaan af van aas om mee te beginnen en ook niet aan. Al helemaal niet met dat troep van een andriol wat niet eens voor dat doeleinde gemaakt is en ten tweede moet je dieet ook kloppen. Verder is tamofixen een SERM en geen AI. Dus je moet niet verwachten dat je oestrogeen waarde spontaan van zakt en dat je vocht zo gaat weg trekken. En huidplooi meting is onzin als je vocht vasthoudt. Je houdt gewoon wat vocht vast en dat zakt zo weer weg als je ermee stopt. Waarom heb je andriol van je doc gekregen anyway?

Laatst bewerkt:
KukiShu:ik heb het gekregen omdat we een kinderwens hebben,ik heb te weinig zaad en onvoldoende bewegelijk,waarschijnlijk aangeboren want geen kuur eerder gedaan.
Dus de medicijnen gebruik ik niet specifiek voor de training,alleen ik constateerde dus het feit dat ik waarschijnlijk hiervan vocht vasthou.
En wat bedoel je met afkortingen als:aas,serm en ai?Sorry voor deze misschien domme vragen.
Wat is je conclusie van deze medicijnen:is het mogelijk?en trekt het vocht dus daarna weg nadat ik ben gestopt?
Ook omdat je schreef dat het vocht niet zo snel zal wegzakken?

KukiShu:ik heb het gekregen omdat we een kinderwens hebben,ik heb te weinig zaad en onvoldoende bewegelijk,waarschijnlijk aangeboren want geen kuur eerder gedaan.
Dus de medicijnen gebruik ik niet specifiek voor de training,alleen ik constateerde dus het feit dat ik waarschijnlijk hiervan vocht vasthou.
En wat bedoel je met afkortingen als:aas,serm en ai?Sorry voor deze misschien domme vragen.
Wat is je conclusie van deze medicijnen:is het mogelijk?en trekt het vocht dus daarna weg nadat ik ben gestopt?

trekt wel weg, door AAS oftewel Anabole steroiden kan je een vochtkop krijgen, ze noemen dat ook wel bloathed op z'n engels, nederlands is het geloof ik vochtretentie. Dit gaat vanzelf weg. Serm en ai.. i dont know about that.

Had je dokter beter HCG en proviron voorgeschreven.

Andoil legt je eigen productie plat en tamo is slecht voor de zaadkwaliteit...tjonge toch die dokters maken het langer hoe gekker.

HCG en proviron verbeteren de zaadkwaliteit en secdrift in de juiste dosering.

Doe eens enkele maanden een 'kuurtj' met carnitine,zink,magnesium en lycopeen je zaadkwaliteit zal al veel beter zijn.

Laatst bewerkt:
Bedankt vooruitdanmaar,ik zal het van de week voorleggen aan de arts.

Had je dokter beter HCG en proviron voorgeschreven.

Andoil legt je eigen productie plat en tamo is slecht voor de zaadkwaliteit...tjonge toch die dokters maken het langer hoe gekker.

HCG en proviron verbeteren de zaadkwaliteit en secdrift in de juiste dosering.

Doe eens enkele maanden een 'kuurtj' met carnitine,zink,magnesium en lycopeen je zaadkwaliteit zal al veel beter zijn.

:rolleyes:

JA vandaar dat Andriol ook door veel andrologen wordt voorgeschreven bij verminderde vruchtbaarheid.

Laatst bewerkt:
Misschien niet helemaal volledig geweest,ik had te lage testlevels.
Ik ben begonnen op 9.1% nu zit ik al op 11%,hoeveel zal er nog gemiddeld bijkomen?ik heb 3 balletjes van 40mg per stuk,dus ik moet per dag 120mg slikken.

Terug
Naar boven