Fitness Seller

Vraag ivm de eerste kuur (winny)

markovanlaere

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Hallo iedereen,

ik heb hier een vraagje ivm kuren gedurende 6 weken met 50 mg winny only en oxy 100 erna ....

-Ik heb nu deze 6 weken achter de rug met de winny kuur en ben bij een twijfel geval om verder te kuren met Oxy only 100 6 weken en daarna na te kuren 4 weken met novaldex ? Is dit verstandig, dit had ik als raad gekregen van een vriend, ik ben momenteel al 2 jaar actief bezig natuurlijk, dit is mijn eerste kuurtje .....

Indien neen, wat zouden jullie mij aanraden?

Tevens moet ik nakuren nu na mijn 6 weken 50mg winny kuur? sommigen zeggen van wel sommigen zeg van niet .... Ook twijfel geval

2 x 6 weken orals lijkt me omverstandig .. de alkalysatie is giftig op de lever en zeker niet zonder gevaren ..
de meningen omtrent een winny nakuur zijn verdeeld. als je nakuurt dan niet langer dan 2 weken bij voorkeur op nolva 20mg/ed.

Wat een k*t raad van die vriend, wil hij je soms dood hebben met 12 weken orals?!

Maximaal 8 weken aan de orals, liever 6 weken.

Omdat dht & dhb derivaten niet aromatiseren is er geen SERM als nakuur nodig. HCG zou beter aansluiten omdat er wel onderdrukking heeft plaatsgevonden.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal voor de info. Ben er goed wijzer mee geworden allesinds ... Merci

Terug
Naar boven