AndroidHealthClinic

Vraag m.b.t. HIIT

nee, na de KT en voor de cardio.

je wilt je spiermassa toch niet verbranden?

nee wil geen spiermassa verbranden, was een beetje in de war met een ander artikel, om na de krachttraining de verbranding hoog te houde nog niets te eten tussen einde kt en cardio dus, maar volgens mij lag de nadruk hier idd op kh

Moet je hiit perse op de loopband of buiten (hardlopen) doen? of kan je dit ook doen op de fiets(in de gym) of op de crosstrainer)

ik heb thuis een trainfiets voor s'ochtends op nuchtere maag (op rustdagen) lage intensiteit cardio, en wil nu 3 x per week na de training hiit gaan doen..

Ik doe het alleen maar in de sportschool. ik wissel. dag1en2 de loopband en dan dag4en5 de fiets enz.... ik denk maar weet niet zeker dat fiets meest effectief is
omdat ik misselijk ben als ik op de fiets ben geweest
weet niet hoe dat komt dus ik denk, fiets is wat intensiever

Ik doe het alleen maar in de sportschool. ik wissel. dag1en2 de loopband en dan dag4en5 de fiets enz.... ik denk maar weet niet zeker dat fiets meest effectief is
omdat ik misselijk ben als ik op de fiets ben geweest
weet niet hoe dat komt dus ik denk, fiets is wat intensiever

Ben dat niet helemaal met je eens, vind persoonlijk lopen intensiever qua spier. Maar qua aërobe training is fietsen weer makkelijker.. Dus beetje wikken en wegen....

Dat je misselijk bent kan komen dat je te ver bent gegaan, dat hoeft niet perse van de verbranding te komen.. Al zou ik dat willen, kan ik binnen 10 minuten over mijn nek, dan zit ik net goed en wel in de lactaten en heeft het geen kont te maken dus met mijn verbranding. Het is puur mijn lichaam die aangeeft dat ik te ver ga en niet genoeg zuurstof rond kan pompen, volgende stap is blackout...

Terug
Naar boven