XXL Nutrition

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die blijft nog wel even leven hoor. Er heeft hier ooit zo'n spin in de badkamer gezeten in een gat in de muur, die heeft daar echt 6 maanden overleeft, omdat ik wel aan hem gewend was geraakt, dus maar lekker laten zitten, maar toen op een dag was ie ineens weg. :( Ik kijk nog wel eens in het gaatje of ie weer terug is, maar nee.

Untitled-1.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 16:57 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga hem gewoon alle vliegen voeren die hier rond vliegen, kijken hoe groot die kan worden..

:fa:

Mijn vleesetende plant wil ieder geval niet groeien :mad:

Vinden jullie ook niet dat die ludieke vulgariteit naar meisjes toe allemaal hetzelfde begint te klinken na een tijdje? een déjà vu van een proleterige meute die een vrouwlijk lid viseren om als de eerste een dijenkletser uit hun toetsenbord te toveren. De hamvraag voor mij is dan of ze het zelf nog diep van binnen amusant vinden.

Vinden jullie ook niet dat die ludieke vulgariteit naar meisjes toe allemaal hetzelfde begint te klinken na een tijdje? een déjà vu van een proleterige meute die een vrouwlijk lid viseren om als de eerste een dijenkletser uit hun toetsenbord te toveren. De hamvraag voor mij is dan of ze het zelf nog diep van binnen amusant vinden.

En wat was het antwoord toen jij jezelf die vraag stelde?

:trollface:

Liefste dagboek,

ik heb deze week geweldige momenten gehad op mijn werk! Donderdag moest ik met een man, die ik nog nooit had gezien, gaan BBQen voor 50 mensen. Toen we terug op mijn werk aankwamen spraken zowel die man, als mijn baas vol lof over mij. Mijn baas vertelde oa dat ik een beleefde, vriendelijke jongen en een goede werker ben. Hij moet alles maar 1 of 2x voordoen en ik kan het. De andere man kon dit alleen maar beamen.

Vanmiddag nam mijn baas mij even apart en zei: Arnodsi, jij bent vandaag verantwoordelijk voor de winkel als ik niet van voor ben. Jij moet Robin, de jongen die er al bijna een jaar werkt, mee goed in 't oog houden.

Na enkele blunder van Robin (zoals verkeerde dingen meegeven met mensen, dingen die wij al 100x hebben voorgedaan kan hij nog altijd niet ...) was de winkel eindelijk dicht. Robin werd door mijn baas aan de afwas gezet :roflol: en ik moest de toog alleen leeghalen :( Na 30min zei een vrouw: 'ligt er nog altijd zoveel in de toog?' Waarop mijn baas antwoordde: 'wees blij dat we arnodsi nog hebben, anders zou het nog langer duren!'
5min na dit gezegd was zei die vrouw tegen mij om te lachen: 'zeg, kan je niet wat sneller werken?' Waarop ik antwoordde: 'Zeg, ik ben superman niet hé!' Waarop zij terug antwoordde: 'Nee, maar je lijkt er wel op! Even gespierd!'

Na mijn werk kom ik thuis, sprak mijn moeder mij aan en zei: 'Arnodsi, ik ben de laatste tijd paar mensen tegen gekomen die jou onlangs hebben gezien. En die zeiden dat jij een mooie man bent geworden! :eyebrow: Mooi bruin en gespierd, mooi ontwikkelde taalgebruik .... :eyebrow:

En straks ga ik BBQen met een fles Rosé (van 10€) die ik heb gekregen van mijn baas omdat ik zo goed heb gewerkt!

Inb4 did not read
:eyebrow::eyebrow::eyebrow::eyebrow:

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 18:30 ----------

:eek::eek::eek:
Post maar, of stuur in PM! Dan kan ik dit toevoegen in mijn dagboek en dan kan mijn dag helemaal nietmeer stuk!!!!!

Ze willen je allemaal arnodsi

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.192
Dude, i wish i was you :(

Vroeger kon ik vliegen tot ik van mijn paard viel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:trollface:

Geen wonder dat je zo'n ego hebt. Iedereen in je omgeving voert hem! :trollface: wel episch lieve mensen om je heen dan.

De linkse, wat alcohol niet met je doen :o Al een geluk was er niets gebeurd, anders zou ik het eeuwen te horen krijgen van mijn vrienden :roflol:
.....

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 18:55 ----------

Geen wonder dat je zo'n ego hebt. Iedereen in je omgeving voert hem! :trollface: wel episch lieve mensen om je heen dan.
Sinds ik train is mijn ego/zelfvertrouwen echt verdriedubbeld fzo :roflol:

Irl heb ik geen groot ego fzo hoor. Hier is iets anders natuurlijk :trollface:

Laatst bewerkt:
Zo lelijk is ze niet toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven