Fitness Seller

Vraag over een Kuur !

Martijn1234

Novice
Waardering
0
ey!

ik hem deze zomer een kuur gehad: 1 test en 1 tren, toen mooi aangekomen, en woog (76 kilo) maar ben bijna alles verloren weeg nu (71,5 kilo).

mensen op de fitness zeiden dat het ook een slecht merk was, met andere woorden Troep.. maar nu zou ik graag weer een kuurtje willen maar in maart begint me Militaire opleiding dus weet niet of het verstandig is om het daar voor de doen? ga deze tijd ook veel cardio doen wat ik toen niet deed.

Dus zou ik weer een kuur kunnen doen van 8 weken, maar dan van een ander merk of andere gear? en dat ik meer vast hou?

graag tips:) !

Als je bijna alles verliest ligt het aan jezelf niet aan je gear!

Hoelang ben je? Wat is je trainingsgeschiedenis? Hoeveel woog je exact voor je begon met die kuur?

1. Geen merken noemen.
2. Je moet ER WEL WAT VOOR DOEN om je gains te behouden.
3. NIET KUREN!

• Topic Starter Topic Starter
Hoelang ben je? Wat is je trainingsgeschiedenis? Hoeveel woog je exact voor je begon met die kuur?
lengte 1,80 ik woog rond de 69 zoiets, en train nu 3 jaar.
( laaste maand ben ik wel druk met cardio dus denk dat ik daar door ook flink wat door ben afgevallen ! ) vet percentage is 9%

Kuren met 69 kg op 1.80m? Wat heb je uitgevreten in die bijna 3 jaar dan..

Wat een domme opmerking
Ik heb ook test gehad van yyy vond het super chit
Wel lachen nu al alles kwijt doe je goed kerel
Suc6

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 22:57 ----------

En nog een klein dingetje je eerste kuur op 69kg
En dan test tren goed bezig jong super

mooi aangekomen,maar het was troep??????
bull-shit man,het is je eigen schuld dat je alles weer kwijt ben
kwestie van goed blijven eten en trainen

Absoluut geen troep (+11 kg hier)
Jij doet gewoon iets verkeerd.

ey!

ik hem deze zomer een kuur gehad: 1 test en 1 tren, toen mooi aangekomen, en woog (76 kilo) maar ben bijna alles verloren weeg nu (71,5 kilo).

mensen op de fitness zeiden dat het ook een slecht merk was, met andere woorden Troep.. maar nu zou ik graag weer een kuurtje willen maar in maart begint me Militaire opleiding dus weet niet of het verstandig is om het daar voor de doen? ga deze tijd ook veel cardio doen wat ik toen niet deed.

Dus zou ik weer een kuur kunnen doen van 8 weken, maar dan van een ander merk of andere gear? en dat ik meer vast hou?

graag tips:) !

wat waren je exacte stats voor de kuur ?
ivm evt. verandering in je vetp.

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 17:21 ----------

Wat ?

21 jaar 1e kuur 1.80m en 69kg test tren zonder nakuur ?

1. dat je alles verloren bent is je eigen schuld
2. kuren op 1,80 bij 69kg ... waar zit je me tje hoofd
3. 3 jaar bezig, wat heb je al die tijd gedaan ?
4. eet je wel?

stop gewoon met deze sport.. t hoort niet bij jou

ja dat denk ik ook.. voor vakantie net klaar geen goeie na kuur gedaan, daarna 2 weken niks en mijn voeding patroon werd minder. ( maar dat is dus ook niet goed. )

AAS is voor bodybuilders. Wat jij doet is fitness, dat is bodybuilding zonder resultaat.

Je kan wel bodybuilding gaan doen, maar dan moet je dus op je voeding letten en een goed trainingsschema hanteren.

dat ligt niet aan je gear, maar aan het feit dat jij niet goed traint/eet.. spijtig!

oeps

Kerel als jij nu nog een kuur doet van 8 weken
En je moet in maart op dienst en dan ga je veel cardio doen
Dan verlies je weer alles veel cardio in de nakuur is killing
Vooral zonder goeie voeding dus zou lekker helemaal niets doen en je richten
Op maart begin daar maar eens op te trainen

What THE f*ck en dit moet ons land verdedigen

Terug
Naar boven