MuscleMeat

vraag over herstel

Ian93

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Hallo mede dbb'ers

een vraagje, hopelijk kunnen jullie mij helpen.
ik ben juni 2013 begonnen met kuren, namelijk test e op 250 mg/week.
10 weken lang, 2e kuur dus redelijk leek me.
1e kuur was winny tabs 6 weken lang in november/december 2012
echter op het moment dat ik zou stoppen, besloot ik door te gaan, want ik was verslaafd aan het gevoel, en was bang terug te vallen.
uiteraard super dom, en heb er erg veel spijt van.
dus na die 10 weken doorgegaan, echter op zeer lage dosis, 100 mg per week.
dit heb ik doorgetrokken tot november, toen weer op 250/week.
nu wil ik stoppen, want acne wordt te erg, en ben gewoon niet goed bezig.
tijdens mijn kuur gebruikte ik in juli 2x 2 weken clen tabs.
ik heb nooit hcg gebruikt.
ik ben ook bang voor onvruchtbaarheid, weten jullie hier iets meer over?

Zouden jullie mij kunnen helpen hoe ik het beste kan herstellen?
als mn gains terugvallen boeit het mij niet echt.
als ik maar lichamelijk niks oploop en zo goed mogelijk herstel.
uiteraard ga ik nakuren, hoe kan ik dit het beste doen?

alvast hartelijk dank

En je bent pas 20... Ik zou minstens 50 dagen nakuren 25dagen 20mg nolva 20mg aromasin 25 dagen 20mg nolva 50mg clomid en daar doorheen hcg laten lopen. Zo heb ik het gedaan tenminste behalve die hcg dan

En je bent pas 20... Ik zou minstens 50 dagen nakuren 25dagen 20mg nolva 20mg aromasin 25 dagen 20mg nolva 50mg clomid en daar doorheen hcg laten lopen. Zo heb ik het gedaan tenminste behalve die hcg dan

Waarom zou je hcg in je nakuur pakken?

Volgens mij is het veel beter om hcg tijdens je kuur mee te laten lopen, niet er na.

Waarom zou je hcg in je nakuur pakken?

Volgens mij is het veel beter om hcg tijdens je kuur mee te laten lopen, niet er na.

Precies, zo heb ik het ook geleerd (volgens mij van testoflesje).

De achterliggende gedachte; Voorkomen is beter dan genezen.

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

TS:

M 20j 1m76 94kg 12%

Uhm, die stats komen volgens mij heel erg in de buurt van een Ian die ik ken...
Waar kom je vandaan?

Laatst bewerkt:
Lees je eens wat in over HCG. Ik zou een HCG-blast doen, en daarna nakuren met nolvadex. Eerst je testikels weer op grootte brengen.

Lees je eens wat in over HCG. Ik zou een HCG-blast doen, en daarna nakuren met nolvadex. Eerst je testikels weer op grootte brengen.

Dit. En als ik me niet vergis laat je beter tijdens die HCG blast ook nog test laag meelopen omdat HCG onderdrukt.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties!

maar over HCG, ik had vernomen dat het je zaad ook kan verslechteren, de kwaliteit zeg maar.
Is het dan niet verstandiger om dan geen HCG te doen?

en de verdere nakuur, nolva en aromasin/clomid 4 weken?

alvast bedankt!!!

bedankt voor de reacties!

maar over HCG, ik had vernomen dat het je zaad ook kan verslechteren, de kwaliteit zeg maar.
Is het dan niet verstandiger om dan geen HCG te doen?

en de verdere nakuur, nolva en aromasin/clomid 4 weken?

alvast bedankt!!!

Paniekeer zo niet. Blijf van de anabolen af en na een paar maanden ben je zo hersteld. Zelfs ik herstelde nog na een jaar 125mg test per week. Wil je nakuren met clomid of nolva, geen probleem maar zonder ga je ook zonder probleem herstellen. HCG kan ik niks over zeggen, ik heb er geen ervaring mee.

Is tijdelijk over dat van het zaad. Heb zelf ook nog nooit hcg gebruikt

Paniekeer zo niet. Blijf van de anabolen af en na een paar maanden ben je zo hersteld. Zelfs ik herstelde nog na een jaar 125mg test per week. Wil je nakuren met clomid of nolva, geen probleem maar zonder ga je ook zonder probleem herstellen. HCG kan ik niks over zeggen, ik heb er geen ervaring mee.
++ idd als de gaines verliezen niet uitmaakt neem je gewoon niets, alles
komt nog wel vanzelf in orde het gaat gewoon wat trager, plan volgende kuur wel een goeie nakuur in en laat pregnyl tijdens de kuur meelopen 2x 500ui p/w

Terug
Naar boven