Fitness Seller

Vraag over het eten

Waardering
0
Lengte
1m61
Massa
45kg
Vetpercentage
9%
Ondanks dat je goed moet eten, mag je dan ook een avondje chips eten, en mag je wel een kleine beetje snoepen En wat moet je precies eten

Jij bent zeker het maatje van die basje?
Je bent 13 jaar, train gewoon lekker voor je plezier, en dat bakje chips hoef je echt niet te laten staan hoor ;)

Lol... Idd.. En als je nu al begint met lezen en leren zal je, tegen de tijd dat t nodig is, alles snappen en weten over wat wel en wat niet te eten ;)

Op jou leeftijd maakt het echt nog niet uit of je die chips laat staan of niet.. maar opletten op je voeding is altijd goed! dus eet geen hele zakken leeg.. ook met jou 8%bf hoef je je nergens zorgen om te maken.

Op jou leeftijd maakt het echt nog niet uit of je die chips laat staan of niet.. maar opletten op je voeding is altijd goed! dus eet geen hele zakken leeg.. ook met jou 8%bf hoef je je nergens zorgen om te maken.

Doe ik ook niet hoor.
Waarom zou ik letten op voeding? Is louter een futiliteit

Dude, ik weet dat jij graag mensen afzeikt, maar waar baseer je dit nou weer op?
Ik heb de goede leeftijd, en heb mijn zaakjes op orde, waarom zou ik niet kunnen trainen met als doel spiermassa?

Bewerkstelligen van (grotere) spierdisbalansen door een ongelijkmatige training van de spiergroepen (kyfose, lordose,...)
Ik zeg zo maar wat

Mijn antwoord was voor de topic starter niet voor jou! Nickvh

Mijn antwoord was voor de topic starter niet voor jou! Nickvh
hij is te druk bezig met proberen slim over te komen om dit door te hebben
on-topic: wat een onzin topics zeg, moeten de admins er nu elke keer een slotje op doen zoals bij [Link niet meer beschikbaar]???

Precies wat ik dacht...

Terug
Naar boven