AndroidHealthClinic

Vraag over klaarkomen tijdens en na beëindigen van je kuur

Bezoekers in dit topic

Marcuss

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2005
Berichten
421
Waardering
1
Hoe zit het ook alweer met dat je tijdens en vlak na je kuur meer moeite hebt met klaarkomen. Ik heb hier in de afgelopen jaren wel het een en ander aan info voorbij zien komen maar kan nu even niets vinden via de zoekfunctie. Ik weet dat het iets van tijdelijke aard is maar hoe lang is dat normaal gesproken. Ik zit nu in mijn nakuur en mijn nieuwe partner geeft telkens aan dat ze het wel erg prettig zou vinden als ik eens tegelijker tijd met haar klaarkom. In plaatst van het handmatig te moeten doen met enige moeite:D
 
Hoe zit het ook alweer met dat je tijdens en vlak na je kuur meer moeite hebt met klaarkomen. Ik heb hier in de afgelopen jaren wel het een en ander aan info voorbij zien komen maar kan nu even niets vinden via de zoekfunctie. Ik weet dat het iets van tijdelijke aard is maar hoe lang is dat normaal gesproken.Ik zit nu in mijn nakuur en mijn nieuwe partner geeft telkens aan dat ze het wel erg prettig zou vinden als ik eens tegelijker tijd met haar klaarkom. In plaatst van het handmatig te moeten doen met enige moeite:D

WTF, topics beginnen wel erg weird te worden tegenwoordig op de AAS sectie....

Pls mods keep this section clean.
 
Omhoog is indd nooit probleem, klaarkomen duurt wat langer.
Is toch niet erg?
 
Pics van je nieuwe partner ? Anders kunnen we moeilijk oordelen of het normaal is dat je veel moeite moet doen om te komen :)
 
ook altijd wat te zeiken die vrouwen :p kom je te snel klaar is het niet goed, kom je langzaam klaar is het niet goed. dat ze gewoon hun smoel houden en doornken :cool::D
 
Als je echt opgewonden en geil van je chick werd kom je gewoon snel klaar, en anders afspreken 1x in de week coïtus als je in Tren+test kuur zit :roflol: wedden dat je binnen 5min komt :D
 
Pics van je nieuwe partner ? Anders kunnen we moeilijk oordelen of het normaal is dat je veel moeite moet doen om te komen :)

Heb geen pics maar ze heeft vier poten, weegt 60 kilo en heeft een bruine vacht.
 
en begint te kwijlen als ze je ziet?:D
 
en spontaan te pissen waar ze staat
 
Ben gestopt met m'n kuur en nu aan het bridgen.
Zag m'n vriendin vanmiddag op bed liggen en ik dacht, ach komop Snuff, laten we haar even een veeg geven.
Ben me toen ff lekker klaar gekomen zeg.:D
 
thanks for sharing :P
 
Back
Naar boven