AndroidHealthClinic

vraag over mijn bestelling supplements

Serdar1981

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
27%
hoi allemaal ben nu iets langer dan 3 maanden intensief bezig
dus wilde nu wat supplementen aan toevoegen hierbij info opgevraagd bij bod en fit.

ik ben iemand die nu afvallen en spieropbouw combineert en dus juiste combi supplementen wil hebben.

besteld : Creapure Creatine -- afslank eiwit -- cocktail mix.

is dit een goede combi en hoe eventueel te gebruiken en hierbij heb veel interesse in het spieropbouw.

me voeding is koolhydraat arm eten voor de rest zoveel mogelijk eten groente kip vis vlees.

misschien wat chaotisch hier maar probeer alles beter te doen en beter te begrijpen alvast bedankt voor reacties.

groetjes Dhr. ork

Ik zou eerst een voedingschema opstellen, zodat jij ongeveer weet wat jij eet en wat jij binnen moet krijgen.
En focus maar gewoon eerst op afvallen, tenminste als jouw stats kloppen.
Een eiwit is handig, vooral wanneer jij het druk hebt, makkelijk meenemen, goed om ergens toe te voegen voor smaak enz.

En spieropbouwen en afvallen gaat niet tegelijk. Eerst afvallen daarna serieus bouwen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb veel hier en daar gelezen en geluisterd de combinatie is mogelijk.
Maar er zijn mensen die slecht ervaringen ermee hebben gehad en goede.
Ik persoonlijk let op inname van mijn voeding doe korte cardio na KT maar wel intensief.
Ga vijf dagen per week naar training.
Ik denk dat het wel een goede combo wordt allemaal en de komende tijd gaan we dat zien
en zal de uitslag hier delen met iedereen. en btw train nu al bijna 4 maanden met goede regelmaat.

groetjes en thnks voor reacties.

Laatst bewerkt:
misschien zijn BCAA's nog wat voor jou, voor de cardio ;)

Terug
Naar boven