AndroidHealthClinic

Vraag over Nolvadex.

iweber

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
75kg
Vetpercentage
6%
Ik ben bezig met mijn eerste kuur. En had hier enkele vragen over.
Ik zit nu in de 4de week dat ik 2ml Deca + 2ml omnadren zet.
Ik wou voor 10 weken gaan van deze 2 producten.

Ik krijg hardere tepels en een je voelt degelijk iets zitten hoe kan ik dit oplossen??

Ik had gedacht aan Nolvadex nu al te gaan gebruiken maar weet niet hoeveel per dag/week en voor hoelang.

Graag had ik ook geweten hoelang ik dan zou moeten nakuren met nolvadex.

Alvast bedankt!
Greetz

Ik ben bezig met mijn eerste kuur. En had hier enkele vragen over.
Ik zit nu in de 4de week dat ik 2ml Deca + 2ml omnadren zet.
Ik wou voor 10 weken gaan van deze 2 producten.

Ik krijg hardere tepels en een je voelt degelijk iets zitten hoe kan ik dit oplossen??

Ik had gedacht aan Nolvadex nu al te gaan gebruiken maar weet niet hoeveel per dag/week en voor hoelang.

Graag had ik ook geweten hoelang ik dan zou moeten nakuren met nolvadex.

Alvast bedankt!
Greetz

je zit in de verkeerde sectie,maarja een moderater zal het straks wel verplaatsen.
als je nu al last krijgt van een harde schijf onder je tepels,heb je beginnende gyno,probeer eerst ff 1 week lang 20mg nolvadex en kijk hoe het dan gaat.
hou ons op de hoogte van de ontwikkelingen van je tepels .
in je topic,dan kunnen wij jou adviseren wat te doen als de nolvadex niet helpt.

de nakuur altijd minimaal 4 weken lang op 20mg per dag,te beginnen 2 weken na je laatste inject,dit had je al moeten weten voordat je begon met kuren,stom stom stom
weet je ook dat je de deca 2 weken eerder moet stoppen dan de omnadren en weet je ook dat je de omnadren minimaal elke 5 dagen moet zetten,beter nog is elke 3 dagen,dus 2x per week.
dit ivm de verschillende esters.

500 test en 400 deca is ook wel veel voor een eerste kuur. Pak sowieso maar eens 20mg nolva per dag. Persoonlijk zou ik deca niet gebruikt hebben en zou ik nu overwegen het te halveren of nu nog eruit te gooien. Maar ik kan de ernst niet zien vanaf mijn toetsenbord.

Terug
Naar boven