Fitness Seller

vraag over ON 100% whey gold en Vasoproxil

Waardering
0
Hey allemaal. Ben nieuw op dutchbodybuilding. Doe al vijf jaar aan krachttraining en heb besloten om ook supplementen te gebruiken zoals velen hier.

Ik ben begonnen met ON 100% whey gold voor mijn proteinen. Is dit een goede keuze?

De shop die me dit verkocht heeft zei dat dit één van de betere was.

Heb ook een staal gekregen van een nieuw nitric oxide product van nanox nutriceuticals. Het heet Vasoproxil en is volgens de eigenaar van de shop het beste product in deze categorie.

Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit illegaal in het topsport milieu? Ik doe namelijk aan wedstrijdzwemmen.

gtz mario

heyo landgenoot ^^
ik zou ook graag eens de on 100% whey gold gebruiken,

Overall Supplement Of The Year - Optimum 100% Whey
ON 100% Whey Gold Standard is better than ever! This new standard is here to give more of what you want (pure, unadulterated whey protein) with less of what you don't (fat, saturated fat, cholesterol, lactose, and other carbohydrates) with every serving!

* Winner 4th year in a row!
bb.com is wel betrouwbaar denkik. alhoewel ik zonet heb ontdekt dat er in Raw Iron whey meer BCAA's zitten maar die van ON is dan weer iets goedkoper. al bij al een zeer goede keuze ^^

over dat tweede, Nanox Nutriceuticals ziet er mij een veelbelovend merk uit maar je vind er echt geen RUK info over:p buiten op hun site een beetje, ze hebben ook een eiwitsoort ik ga die eens testen binnenkort :)

ps : waar heb je het gekocht? want ik zie dat je belg bent en de nederlandse shops ( bv xxlnutrition.nl en bodylab.nl(gratis verzending naar belgie btw) blazen de belgische shops echt weg qua prijzen! ( ik zie zonet dat ze voor de whey die jij hebt gekocht op een belgische shop 75euro vragen en op een nederlandse 49 :p )

Vasoproxil is nog niet op de markt... er zijn alleen wat samples. wij krijgen ze ook binnenkort....

volgens de fabrikant is het heel goed.. de praktijk zal dat moeten bewijzen

ik vind hun styling wel hip en ze steken niet onder stoelen of banken dat ze de wereld gaan verbazen. ik heb er mijn vragen bij of ze naNO vapor en dergelijke toestanden kunnen wegblazen

ik vind hun styling wel hip en ze steken niet onder stoelen of banken dat ze de wereld gaan verbazen. ik heb er mijn vragen bij of ze naNO vapor en dergelijke toestanden kunnen wegblazen

Nano vapor is all hype. eveneens al die muscletech brol. kijk naar hun site...best product worldwide, best dit - best dat. Hun claims zijn dan ook belachelijk overdreven.

ON producten vind ik dan weer wel goed, kwalitatief en prijs ook.

wat betreft nanox...heb de varcil R2 staan als shake voor na de training. chocolade en is echt goed. ben wel benieuwd naar hun N.O product.

waar kan ik een staal krijgen workoutfreak???

Nano vapor is all hype. eveneens al die muscletech brol. kijk naar hun site...best product worldwide, best dit - best dat. Hun claims zijn dan ook belachelijk overdreven.

ON producten vind ik dan weer wel goed, kwalitatief en prijs ook.

wat betreft nanox...heb de varcil R2 staan als shake voor na de training. chocolade en is echt goed. ben wel benieuwd naar hun N.O product.

waar kan ik een staal krijgen workoutfreak???

muscletech is idd meestal overdreven, maar van naNO vapor en hydroxycut hardcore ben ik zeker van dat het goed is.

Nano vapor heb ik gehad. pot kunnen weg gooien doordat ie versteend was. maarem de eerste trainingen ermee waren inderdaad zeer intens.

hydroxycut nog niet geprobeerd. maar vind het best duur. :mad: wil het wel graag proberen

Nano vapor heb ik gehad. pot kunnen weg gooien doordat ie versteend was. maarem de eerste trainingen ermee waren inderdaad zeer intens.

hydroxycut nog niet geprobeerd. maar vind het best duur. :mad: wil het wel graag proberen

lipo6 is idd 10euro goedkoper dan hydroxycut ( 39 ivm 49 ) en heeft ook genoeg awards

overigens zijn ze volgens zichzelf ALTIJD de beste in alles wat ze doen.

muscletech best selling product worldwide
muscletech best dit...
muscletech best dat...

vind hun product teksten ook altijd HILARISCH. alsof elk product de heilige graal is :p

ja, hun beloftes "gain 7lbs in 7days" of wat is het daar, met ****ing WHEY ? dat zal wel jongens

heey mario

100% whey is een top product en zet voor meer dan 95 % procent aan droge spiermassa aan en is zeker een aanbeveler.

nanox nutriceuticals ken ik niet goed maar ik weet dat een boost aan energie, vitaliteit en potentie geeft waardoor je dus ipv bijv.

waardoor je meer reps kan doen en bijv ook meer setjes en langer kan doortrainen.

heey mario

100% whey is een top product en zet voor meer dan 95 % procent aan droge spiermassa aan en is zeker een aanbeveler.

nanox nutriceuticals ken ik niet goed maar ik weet dat een boost aan energie, vitaliteit en potentie geeft waardoor je dus ipv bijv.

waardoor je meer reps kan doen en bijv ook meer setjes en langer kan doortrainen.

tis dan ook een nieuw merk, een belgisch merk dus het moet wel goed zijn:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Ben gegaan voor ON 100 % whey gold. kreeg er een staal protilox ook bij en nu kom ik gisteren tot de vaststelling dat ik de protilox lekkerder vind. :(

ON 100% whey gold is ook wel goed. lekkere smaak en goed oplosbaar.

vanavond ga ik die staal vasoproxil proberen.

René, is het waar dat zulke producten beter worden opgenomen door het met dextrojuice te nemen ipv water?

Ben gegaan voor ON 100 % whey gold. kreeg er een staal protilox ook bij en nu kom ik gisteren tot de vaststelling dat ik de protilox lekkerder vind. :(

ON 100% whey gold is ook wel goed. lekkere smaak en goed oplosbaar.

vanavond ga ik die staal vasoproxil proberen.

René, is het waar dat zulke producten beter worden opgenomen door het met dextrojuice te nemen ipv water?

Ik weet niet of de opname echt beter is.. er wordt wel beweerd van wel...

Maar zo i zo is het goed om na de training snelle carbs in te nemen dus dan is die dextro of waxy maize altijd goed

Maar wat is die Vasoproxil nou precies??
Ik had de weightgainer van XXL nog een keer besteld en kreeg er een sample van 20gr VASOPROXIL bij. Verder is er geen ruk aan informatie te vinden op internet over dat spul.. ben wel benieuwd wat t is ^^

check hun website http://www.nanoxnutriceuticals.be ;) komt uit in maart zei de eigenaar van workout

maarem gaat je wel bevallen. heftig spul :eek:

Als het geen TellSellpraat is ziet het er inderdaad best veel belovend uit: "Take Vasoproxil® to change your long term goals into short term accomplishments."

tis dus een pre-workout, maar alsnog; er staat niks over de dosering.. k heb een zakkie van 20 gram.. zal ik gewoon 4x 5gram voor een training met water mengen ofzo?

Terug
Naar boven