AndroidHealthClinic

vraag over ON 100% whey gold en Vasoproxil

Als het geen TellSellpraat is ziet het er inderdaad best veel belovend uit: "Take Vasoproxil® to change your long term goals into short term accomplishments."

tis dus een pre-workout, maar alsnog; er staat niks over de dosering.. k heb een zakkie van 20 gram.. zal ik gewoon 4x 5gram voor een training met water mengen ofzo?

1 dosering is 20gram zei die vent. :D

Nano vapor is all hype. eveneens al die muscletech brol. kijk naar hun site...best product worldwide, best dit - best dat. Hun claims zijn dan ook belachelijk overdreven.

ON producten vind ik dan weer wel goed, kwalitatief en prijs ook.

wat betreft nanox...heb de varcil R2 staan als shake voor na de training. chocolade en is echt goed. ben wel benieuwd naar hun N.O product.

waar kan ik een staal krijgen workoutfreak???
Wat heb je tegen muscletech anyway :P

Als het geen TellSellpraat is ziet het er inderdaad best veel belovend uit: "Take Vasoproxil® to change your long term goals into short term accomplishments."

tis dus een pre-workout, maar alsnog; er staat niks over de dosering.. k heb een zakkie van 20 gram.. zal ik gewoon 4x 5gram voor een training met water mengen ofzo?

Hé hé , Tell Sell misschien krijg je er wel een Zumba Workout DVD bij :)
Waar kun je eigenlijk van die Vaproxil Samples krijgen ? heb onlangs een pot Varcil gekocht, die chocolade is echt waanzinnig goed en gemakkelijk te verteren, want dat durf met andere merken bij mij soms wel eens mis lopen.

Wat is die protilox dan weer ? ik lees dat de smaak ook heel lekker is ? is dat ook isolate zoals de Varcil ? want daar ben ik wel kei content van.

Terug
Naar boven